Cross Sell инструментът стимулира покупка на допълващ продукт, например панталон + колан; шампоан + балсам за коса. Комбинацията е между различни продукти.
В промоцията могат да участват различен брой продукти, като отстъпката се активира при поръчка на всички посочени в маркетинг инструмента артикули, а не само на част от тях.
Ако в маркетинг инструмента посочим 3 продукта, то и 3-те продукта трябва да бъдат добавени в количката, за да се приложи отстъпката. Ако в маркетинг инструмента заложим 3 категории, е необходимо и от 3-те категории да се добави продукт в количката.
Изберете вид на отстъпката:
• Процентна отстъпка – предоставя зададения процент като отстъпка само при поръчка на всички посочените артикули в промоцията.
• Процентна отстъпка от най-евтиния продукт от промоцията – дава отстъпка от артикула с по-ниска цена, участващ в промоцията. Тук може да се приложи кампания от типа „Купи 2 продукта и получи 50% отстъпка от втория“.
• Процентна отстъпка от най-евтиния продукт в количката – прилага се за най-евтиния продукт в количката, дори той да не е добавен в секция „Кои продукти“.
• Сума от стойността на поръчката – задава се конкретна стойност, която се изважда от поръчката, ако са добавени артикулите от промоцията.
• Сума от стойността на всеки продукт – посочената сума се изважда от стойността на продуктите, заложени в маркетинг инструмента.
• Безплатна доставка – при поръчка на артикулите от кампанията се прилага безплатна доставка за цялата покупка.
Сума, над която да е валидна отстъпката
Има възможност да се добави минимална стойност, над която да е валидна отстъпката.
Кои продукти?
Добавят се конкретни продукти, цели категории или всички артикули от определена марка.
Кога?
При Cross Sell инструмента може да се посочи период, за който е активна промоцията.
Вижте също: Видове продукти, които можете да продавате в онлайн магазина
В случай че възникнат въпроси или имате нужда от съдействие, пишете ни в чата на сайта или се свържете с нас по имейл.