Според конфигурацията на контролния панел cPanel, при достъпване на виртуален хост, който реално не съществува на сървъра, се извършва пренасочване към системна страница:
https://server.superhosting.bg/cgi-sys/defaultwebpage.cgi
При зареждане на страницата по подразбиране на cPanel
Първо опитайте тези стъпки
Ако се зарежда страницата по подразбиране вместо сайта, първо опитайте:
- Ако току-що сте добавили домейна в cPanel или сте създали нов поддомейн, изчакайте 10 минути, преди да го заредите в браузъра.
- Заредете сайта през друг уеб браузър.
- Заредете сайта през уеб прокси.
- Рестартирайте уеб браузъра.
- Рестартирайте компютъра.
- Заредете сайта с и без www.
Изчистете кешираната (запазената) информация от уеб браузъра
Изчистете кешираната информация в уеб браузъра. При различните уеб браузъри опцията за изчистване на кешираната информация се намира на различно място в настройките. При Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome и Internet Explorer: Заредете сайта в уеб браузъра, натиснете Ctrl и F5.
🔗 Изтриване на кешираната информация в браузъра IE, Firefox и Chrome | Help
Изчистете локалния DNS кеш
След промяна на DNS записи за домейн има технологичен период от 2 до 48 часа за опресняване на DNS информацията. В случай че този период е изтекъл и все още не успявате да заредите Вашия сайт, е възможно локално на Вашия компютър да е запазен DNS кеш.
🔗 Как да изчистя локалния DNS кеш? | Help
Проверете дали домейнът е насочен към правилния IP адрес
Ако сте правили промени по IP адреса на домейна, е най-добре да проверите дали е зададен коректния IP адрес за А запис. За целта сравнете IP адреса в настройките на домейна и IP адреса, изписан в контролния панел cPanel » панела вдясно Основна информация – Споделен IP Адрес.
Причини за зареждане на cPanel страницата
Ако при достъпване на даден сайт се зареди страницата по подразбиране, вероятните причини са:
1. Домейнът е добавен в cPanel преди по-малко от 10 минути.
Ако току-що сте добавили домейна в cPanel или сте създали нов поддомейн, изчакайте 10 минути и след това опитайте да заредите сайта.
2. IP адресът на хостинг акаунта е променен.
При промяна на IP адрес има технологичен период от около 4 часа, в който период ще се зарежда посочената страница.
3. Домейнът е насочен към некоректен IP адрес, в случай че домейн се насочва към IP адрес посредством A запис.
IP адресът, към който трябва да е насочен домейна, можете да видите в контролния панел cPanel в секцията Основна информация – Споделен IP Адрес. Ако домейнът е добавен в контролния панел cPanel, но бъде насочен към друг/грешен IP адрес, ще се зареди страницата по подразбиране.
4. Достъп до поддомейн, който все още не е създаден в контролния панел cPanel или е в процес на създаване.
Възможно е да се зареди посочената страница, ако сте заредили новосъздадения домейн, преди да е приключила конфигурацията му.
5. Домейнът/поддомейнът е премахнат от контролния панел cPanel и след това е добавен/създаден отново.
Ако току-що сте добавили домейна в cPanel или сте създали нов поддомейн, изчакайте 10 минути и след това опитайте да заредите сайта.
6. При достъп до поддомейна mail.mysupersite.com.
За достъп до пощенските кутии към Вашия домейн, може да използвате адресите:
http://mysupersite.com/webmail
https://mysupersite.com:2096 (сигурна връзка с мейл сървъра)
(заместете mysupersite.com с Вашия домейн)
7. При достъп до поддомейна ftp.mysupersite.com.
За FTP достъп до хостинг акаунта може да използвате FTP програма. Помощна информация за настройките на FTP програмата, ще намерите в статията: 🔗 Качване на сайт през FTP с FileZilla | Help