https://help.superhosting.bg/mozilla-thunderbird-24.html
  • bg

Хостинг, Домейни, Cloud, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Mozilla Thunderbird – имейл настройки (версии след 24) (видео)

Настройки на e-mail клиент
mozilla thunderbird, настройка на thunderbird, настройка на mozilla thunderbird,
Видео:

 

Добавяне на нов имейл акаунт стъпка по стъпка

След като сте стартирали Mozilla Thunderbird, изберете File -> New -> Existing Mail Account:

Добавяне на имейл акаунт в Thunderbird

Въведете вашето име (Your name), имейл адреса (Email address) и паролата (Password) за него. Натиснете Continue:

След натискането на бутон Continue, Thunderbird ще направи автоматичен опит да разпознае настройките за мейл сървъра. При успешно разпознаване на настройките, ще се зареди подобен прозорец:

След натискане на бутона Done имейл акаунта се добавя автоматично в Thunderbird с настройка за криптирана връзка (SSL) с мейл сървъра. С това приключва добавянето на имейл акаунта.

500px270px
SuperHosting.BG

Коментари

5 Коментара към "Mozilla Thunderbird – имейл настройки (версии след 24) (видео)"

avatar
  Абониране  
Уведоми ме при
Ivaylo Ivanov
Гост

Здравейте,

Добавих email account следвайки стъпките по-горе, както и настройките на профила ми.
Мога да изпращам emails както до адреси от моя domain, така и до външни, но не мога да получа emails от външни източници.
Пробвах различни варианти, част от които получаване на поща от личният ми email адрес в gmail, както и twitter и facebook активационна поща.

Моля ви за малко помощ и съвет.

Поздрави,

Ивайло Иванов

СуперХостинг.БГ
SH

Здравейте,

На база информацията от вашия коментар извършихме проверка и в допълнителен имейл сме ви изпратили подробна информация. Тук само ще споменем, че за да можете да използвате мейл услугата към даден домейн (входяща мейл кореспонденция), той трябва да е насочен към сървъра, на който са създадени имейл акаунтите. По този начин в мейл клиента ще можете да въведете за входящ и изходящ мейл сървър – името на домейна.

Поздрави,
Мадлена

Biser Bozhinov
Гост

Здравейте,

Имам запитване относно създаването и работата с филтри в Thunderbird.

Няколко човека използваме една и съща регистрация, която четем заради естеството ни на работа. Също така имаме и създаден филтър, който копира определени писма в необходимата ни за това папка.

Проблема идва от това, че филтърът работи и копира писмата само когато аз съм вписан и използвам регистрацията. Аз създадох филтъра, но не виждам логиката да е неактивен когато съм офлайн при положение, че с останалите колеги използваме една и съща регистрация.
Ако има значение, работим на IMAP.

Моля за съвет. Нормално ли е да се случва това или има някаква настройка, която сме пропуснали?

Благодаря,

СуперХостинг.БГ
SH

Здравейте,

Описаното поведение на филтъра, създаден на локално ниво – в мейл клиента, е нормално. Причината филтрирането да работи само когато мейл клиентът е активен е, че то действа на ниво мейл клиент, не на ниво мейл сървър (регистрация). Първо мейл сървърът получава писмото, след това вашият мейл клиент го изтегля и чак тогава се прилага филтрирането (от самия мейл клиент). За да може филтърът да е активен и когато мейл клиентите са офлайн, тогава трябва да го създадете на ниво мейл сървър. В случай че ползвате контролен панел cPanel, филтри на ниво мейл сървър за определена регистрация можете да създавате през меню Филтри на ниво мейл акаунт.

Поздрави,
Мадлена

Biser Bozhinov
Гост

Много благодаря за полезната информация.

Поздрави,
Бисер

All rights reserved © 2005-2018 , www.superhosting.bg