https://help.superhosting.bg/mozilla-thunderbird-24.html
  • bg
  • en

Хостинг, Домейни, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Mozilla Thunderbird – имейл настройки (версии след 24) (видео)

Настройки на e-mail клиент
mozilla thunderbird, настройка на thunderbird, настройка на mozilla thunderbird,
Видео:

 

Добавяне на нов имейл акаунт стъпка по стъпка

След като сте стартирали Mozilla Thunderbird, изберете File -> New -> Existing Mail Account:

Добавяне на имейл акаунт в Thunderbird

Въведете вашето име (Your name), имейл адреса (Email address) и паролата (Password) за него. Натиснете Continue:

След натискането на бутон Continue, Thunderbird ще направи автоматичен опит да разпознае настройките за мейл сървъра. При успешно разпознаване на настройките, ще се зареди подобен прозорец:

След натискане на бутона Done имейл акаунта се добавя автоматично в Thunderbird с настройка за криптирана връзка (SSL) с мейл сървъра. С това приключва добавянето на имейл акаунта.

500px270px
SuperHosting.BG

5
Коментари

avatar
2 дискусии
3 отговори към коментарите
0 абонирали се за тази дискусия
 
най-гласуван коментар
най-обсъждан коментар
  Абониране  
най-нови най-стари най-гласувани
Уведоми ме при
Ivaylo Ivanov
Гост
Ivaylo Ivanov

Здравейте,

Добавих email account следвайки стъпките по-горе, както и настройките на профила ми.
Мога да изпращам emails както до адреси от моя domain, така и до външни, но не мога да получа emails от външни източници.
Пробвах различни варианти, част от които получаване на поща от личният ми email адрес в gmail, както и twitter и facebook активационна поща.

Моля ви за малко помощ и съвет.

Поздрави,

Ивайло Иванов

Biser Bozhinov
Гост
Biser Bozhinov

Здравейте,

Имам запитване относно създаването и работата с филтри в Thunderbird.

Няколко човека използваме една и съща регистрация, която четем заради естеството ни на работа. Също така имаме и създаден филтър, който копира определени писма в необходимата ни за това папка.

Проблема идва от това, че филтърът работи и копира писмата само когато аз съм вписан и използвам регистрацията. Аз създадох филтъра, но не виждам логиката да е неактивен когато съм офлайн при положение, че с останалите колеги използваме една и съща регистрация.
Ако има значение, работим на IMAP.

Моля за съвет. Нормално ли е да се случва това или има някаква настройка, която сме пропуснали?

Благодаря,

Всички права запазени © 2005-2018 , www.superhosting.bg