https://help.superhosting.bg/mozilla-thunderbird-24.html
  • bg
  • en

Хостинг, Домейни, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Mozilla Thunderbird – имейл настройки (версии след 24) (видео)

Настройки на e-mail клиент
mozilla thunderbird, настройка на thunderbird, настройка на mozilla thunderbird,
Видео:

 

Добавяне на нов имейл акаунт стъпка по стъпка

След като сте стартирали Mozilla Thunderbird, изберете File -> New -> Existing Mail Account:

Добавяне на имейл акаунт в Thunderbird

Въведете вашето име (Your name), имейл адреса (Email address) и паролата (Password) за него. Натиснете Continue:

След натискането на бутон Continue, Thunderbird ще направи автоматичен опит да разпознае настройките за мейл сървъра. При успешно разпознаване на настройките, ще се зареди подобен прозорец:

След натискане на бутона Done имейл акаунта се добавя автоматично в Thunderbird с настройка за криптирана връзка (SSL) с мейл сървъра. С това приключва добавянето на имейл акаунта.

500px270px
SuperHosting.BG

7
Коментари

avatar
3 дискусии
4 отговори към коментарите
0 абонирали се за тази дискусия
 
най-гласуван коментар
най-обсъждан коментар
  Абониране  
най-нови най-стари най-гласувани
Уведоми ме при
Ivaylo Ivanov
Гост
Ivaylo Ivanov

Здравейте,

Добавих email account следвайки стъпките по-горе, както и настройките на профила ми.
Мога да изпращам emails както до адреси от моя domain, така и до външни, но не мога да получа emails от външни източници.
Пробвах различни варианти, част от които получаване на поща от личният ми email адрес в gmail, както и twitter и facebook активационна поща.

Моля ви за малко помощ и съвет.

Поздрави,

Ивайло Иванов

Biser Bozhinov
Гост
Biser Bozhinov

Здравейте,

Имам запитване относно създаването и работата с филтри в Thunderbird.

Няколко човека използваме една и съща регистрация, която четем заради естеството ни на работа. Също така имаме и създаден филтър, който копира определени писма в необходимата ни за това папка.

Проблема идва от това, че филтърът работи и копира писмата само когато аз съм вписан и използвам регистрацията. Аз създадох филтъра, но не виждам логиката да е неактивен когато съм офлайн при положение, че с останалите колеги използваме една и съща регистрация.
Ако има значение, работим на IMAP.

Моля за съвет. Нормално ли е да се случва това или има някаква настройка, която сме пропуснали?

Благодаря,

Ростислава Пенева
Гост
Ростислава Пенева

Здравейте,
Успешно беше добавена регистрацията на втори компютър. Проблема е че на втория компютър получените имейли стават автоматични прочетени след няколко секунди. На другия компютър няма подобен проблем.
Моля за помощ как може да бъде решен проблема.
Благодаря предварително!
Поздрави,
Ростислава Пенева

Всички права запазени © 2005-2018 , www.superhosting.bg