Ако още нямате имейл акаунт, можете да го създадете през контролния панел за управление на вашия хостинг акаунт. За да проверите вашата поща чрез MS Outlook 2007, е необходимо да стартирате програмата. Ако за пръв път използвате програмата, ще се отвори следния прозорец.
Натиснете бутона Next. Ще се отвори следния прозорец:
Изберете Yes и натиснете бутона Next.
На следващата стъпка въведете вашето име, имейл адреса и паролата за този имейл адрес. Необходимо е да потвърдите паролата. След това изберете (!) „Manually configure server settings or additional server types„.
Ще се отвори следния прозорец. Изберете „Internet E-mail“ и натиснете бутона Next.
Тук е необходимо да изберете протокола, чрез който желаете да получавате пощата си – POP3 или IMAP4.
Информация относно каква е разликата между протоколите и кой протокол да изберете, можете да прочетете в статията: POP3 vs IMAP4
В полето „Incoming mail server“ въведете името на вашия домейн. В полето „Outgoing mail server (SMTP)“ въведете името на вашия домейн. В полето „Logon Information„, е необходимо да се въведе вашия пълен имейл адрес и парола. Натиснете бутона „More Settings…„.
След това натиснете на табулатора „Outgoing Server“ и изберете „My outgoing server (SMTP) requires authentication“ и „Use same settings as my incoming mail server„.
Натиснете бутона Finish.
Натиснете бутона Send/Receive в лентата с бутони, за да проверите пощата си.
След като натиснете бутона Send/Recieve ще можете да видите съобщенията във вашата входяща пощенска кутия. Ако все още няма съобщения можете да изпратите тестов e-mail от друг адрес, за да се уверите, че всичко функционира коректно. Опитайте също така да изпратите тестов e-mail към друг адрес, след което се уверете, че e-mail-ът е получен. Повече информация относно често срещани проблеми при проверка и изпращане на e-mail можете да намерите тук.