След като сте създали имейл акаунт в MS Outlook 2010/2013/2016 и сте избрали да се използва протокол IMAP, можете да изберете и кои папки ще се виждат и синхронизират за този имейл акаунт.
В случай че папките на имейл акаунта изчезнат от мейл клиента, можете да ползвате тази настройка за абониране (subscribe) за IMAP папки, за да се покажат отново.
Понякога причината да не се показват определени папки в имейл клиента е, че тези папки са създадени през друг имейл клиент или уеб мейл клиент.
Например може да е нужно да се абонирате за папка spam, след като се активира спам филтъра през cPanel.
За да се абонирате за определена IMAP папка в MS Outlook, кликнете с десен бутон върху името на имейл акаунта и изберете IMAP Folders…
В отворилия се прозорец кликнете на бутона Query, за да се зареди списък с актуалните папки на имейл акаунта.
След като се зареди списъка с IMAP папки маркирайте желаната папка и след това кликнете на бутона Subscribe.Можете да маркирате и повече от една папка едновременно, като натиснете и задържите клавиш Ctrl от клавиатурата и кликнете с мишката върху една папка и след това върху друга.
След като се абонирате за IMAP папки, за да се появят в списъка с папки на имейл акаунта, може да е необходимо да кликнете отново с десен бутон върху името на имейл акаунта и да изберете Update Folder List.