Prim.io е уеб базиран софтуер, с който може да управлявате процесите във Вашата компания без значение от нейния размер. Prim.io Ви дава възможност лесно и бързо да проследявате всички продажби, поръчки, складова логистика, финансови документи, плащания и други.
Интеграцията между Prim.io и Shopiko платформата се прави от страна на Prim.io и техните специалисти. Необходимо е да се свържете с тях, за да уточните настройката, която трябва да изберете във Вашия Shopiko магазин. Информация за контакти може да намерите в сайта им – https://prim.io/bg/.
От Ваша страна, за да добавите Prim.io към Вашия Shopiko магазин е необходимо да активирате допълнението от администрацията на магазина > меню Допълнения > таб Всички. Намерете допълнението Prim.io и го активирайте.
Следваща стъпка е изборът на „Стойност, връщана като SKU“. За подходящ вариант ще Ви насочат представителите на Prim.io .
Възможностите са три:
– Вътрешен за платформата ID на продукт
Подава се информация за ID на продукта. ID на продукта се създава при неговото качване и представлява уникален номер за всеки продукт. ID на продукта е различно от каталожен номер.
– Каталожен номер на продукт
Каталожен номер се задава ръчно към всеки продукт и вариант към продуктите от администратора на магазина. В продуктовата страница в секция „Допълнителна информация“ има поле, в което да въведете каталожен номер.
– Каталожен номер и в случай, че липсва, ID на продукта
При този вариант, към Prim.io се подава каталожен номер на продукта. Ако такъв не бъде открит в информацията за продукта, се подава неговото уникално ID.
За да получите допълнителна информация относно интеграцията и плановете на Prim.io, препоръчваме да се свържете с техни представители и да уточните допълнителните условия и подходящия план.
Вижте също: Плащане с Revolut в Shopiko