1. Начало
  2. Сайт билдър
  3. Сайт билдър – добавяне на login с Google за посетители на сайта

Сайт билдър – добавяне на login с Google за посетители на сайта

От опит знаем, че всеки потребител цени високо удобството за влизане в даден сайт с активен профил в социалните мрежи. Освен че всичко се случва по-лесно и бързо, не налагате на посетителите на сайта Ви да помнят различна парола и потребителско име за вход.

Затова тази функционалност вече е налична и в Сайт билдър. Можете да интегрирате системата за вход през Google в сайта си, за да улесните максимално Вашите посетители.

Нека видим как се случва това.

Вход с Google

  1. Отворете страницата на Google.
  2. Кликнете върху „Create a project“. Ако създавате проект за пръв път, е необходимо да отбележите отметката, че сте съгласни с Общите условия. За да продължите, натиснете бутона „Agree & continue“.
Щом отворите страницата, започнете със създаването на нов проект и не пропускайте да сложите отметка за съгласие с общите условия.

3. На следващо място кликнете върху бутона „Go to credentials“.

Натиснете съответния бутон, за да продължите.

4. От първото падащо меню изберете опцията „Fitness API“. Във второто падащо меню отбележете „Web browser (Javascript)“ и маркирайте „User Data“.

Задайте всички настройки спрямо инструкциите.

5. Щом кликнете върху бутона „What credentials do I need“, ще видите изскачащ прозорец, който изисква да настроите екрана за съгласие за логин. Изберете опцията „Set up consent screen“.

Кликнете върху посочената опция.

6. Ще бъдете пренасочени към нова страница. Оставете всички настройки по подразбиране. Добавете единствено името на сайта си и всички необходими данни за домейна в съответните полета. Накрая не пропускайте да запазите въведената информация, като кликнете на бутона „Save and Continue“.

Въведете необходимите данни в празните полета, като най-важните от тях са информация за Вашия сайт и данни за домейна.
Минете всички стъпки, като оставите настройките по подразбиране. Кликайте върху бутона „Save and Continue“ до последната стъпка.

7. В навигацията отляво ще видите опция „Credentials“. Изберете я и натиснете „Create credentials“, което се намира най-отгоре. От падащото меню задайте опцията „OAuth client ID“.

Вляво ще видите опцията „Credentials“, на която е нужно да кликнете. Най-отгоре има бутон „Create credentials“, който трябва да натиснете. Изберете опцията „OAuth client ID“.

8. В полето „Application type“ изберете варианта „Web Application“. Следващата стъпка е добавянето на домейна на сайта Ви в полето „Authorized Javascript origins“.

Изберете „Web Application“ в полето „Application type“.

9. Кликнете върху бутона „Create“. Пред Вас ще се отвори прозорец с Вашето клиентско ID и Client Secret. Копирайте ги и натиснете ОК.

Копирайте данните на независим файл, за да не ги изгубите, и натиснете ОК.

10. Влезте в таблото за управление на сайта си и отворете секция Интеграции. Скролнете до иконите на трите системи – Google, Facebook и VK. От съответното поле изберете Google и въведете копираните данни: клиентско ID и парола. Натиснете бутона „Свързване“ и ще видите зелената точка за активация на интеграцията в горния десен ъгъл.

Отворете таблото за управление на сайта си и изберете секция Интеграции.
Щом стигнете до иконите на социалните мрежи, кликнете върху тях и изберете Google.
Въведете копираните данни и натиснете бутона Свързване.
Когато точката в горния десен ъгъл светне в зелено, значи сте успели да интегрирате системата за вход през Google.
Когато посетителите опитат да достъпят профила си във Вашия сайт, ще могат да видят и иконата на Google за вход.

Готово. Щом потребителите достъпят сайта Ви и започнат да се регистрират, могат да го направят, като използват акаунта си в Google. 

В случай че имате нужда от съдействие, нашите Сайт билдър специалисти са на разположение и в готовност да Ви консултират по чат, имейл или телефон.

Обновена: 15.12.2020

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още