1. Начало
  2. Shopiko
  3. Проверка на наличностите при приключване на поръчката

Проверка на наличностите при приключване на поръчката

При следене на наличностите на продуктите във Вашия Shopiko магазин е възможно да добавите повторна проверка на количествата в момента на приключване на поръчката.

Възможностите при завършване на поръчката са следните:

  • без повторна проверка;
  • проверка и предупреждение;
  • отказва се поръчката при липса на наличност.

Настройката за проверка на наличностите може да намерите в меню Разработчик > таб Специални настройки.

Shopiko меню Разработчик

При избор на вариант „Без повторна проверка“ платформата не прави допълнителна проверка за наличност на продуктите при приключване на поръчката. Дори някой от продуктите да се е изчерпал в периода от добавянето му в количката до финализиране на поръчката, няма да се появи предупредително съобщение.

При поръчка с изчерпан продукт бихте могли да се свържете с клиента и да коментирате замяна на изчерпания продукт с друг наличен или да обсъдите по-дълъг срок за доставка на изчерпания продукт.

При избор на вариант „Проверка и предупреждение – позволява се поръчка“ платформата прави допълнителна проверка за наличност на продуктите при приключване на поръчката. Ако някой от тях е междувременно изчерпан, се появява предупредително съобщение на екрана :

„Възможно е продукт във вашата количка да няма достатъчна наличност.
След поръчката ще се свържем с Вас за да я потвърдим.“

Предупредително съобщение
за недостатъчна наличност

Текстът на съобщението може да бъде редактиран от меню Разработчик > таб Локализации.

При избор на вариант „Отказва се поръчката при липса на наличност“ платформата прави допълнителна проверка за наличност на продуктите при приключване на поръчката и ако някой от тях е междувременно изчерпан, не е възможно завършването на поръчката. Визуализира се следното съобщение на екрана:

“ Няма достатъчна наличност от следните продукти от Вашата количка:
{име на изчерпания продукт}.
Моля, изберете нещо друго или се свържете с нас за съдействие.
Обратно в магазина.“

Съобщение за недостатъчна наличност на продукт

Текстът на съобщението може да бъде редактиран.

Вижте също: Как да активираме опцията „Бърз преглед“ на продуктите в онлайн магазина?

В случай че имате нужда от съдействие, СуперЕкипът остава на разположение. Свържете се с нас по чат, имейл или телефон.

Обновена: 09.01.2023
Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още