За клиентите все по-важна става бързата комуникация. Писането на имейли и звъненето по телефона понякога изискват прекалено много усилия в зависимост от ситуацията, в която се намира клиентът.
Именно затова тенденциите в клиентското обслужване клонят към отварянето на нов канал за комуникация – онлайн чатът. Със Сайт билдър можете лесно и бързо да интегрирате чат, за да улесните Вашите клиенти.
В същото време ZenDesk разполага с множество функционалности и статистики, които ще Ви помогнат да опознаете по-добре посетителите на Вашия сайт – кои страници гледат, колко време се задържат на тях, колко време продължава чат комуникацията и много други.
Нека преминем към същината – как да активирате чат на своя сайт със ZenDesk?
Направете си акаунт в zendesk.com.
Ще Ви опишем стъпка по стъпка процеса на създаване на акаунт в zendesk.com:
- Напишете адреса на сайта zendesk.com в браузъра и заредете съдържанието му.
- Натиснете Get Started.
- Имате опцията да се логнете с Вашия Google/Microsoft акаунт или да създадете напълно нов. Следвайте инструкциите за създаване на напълно нов акаунт.
- Въведете имейл и парола. Натиснете Next.
- Въведете информация за фирмата си. В първото поле напишете името на компанията Ви, а във второто броя на служителите й. Отново натиснете Next.
- Въведете своите имена и телефон за връзка.
- Изберете име за поддомейн на Вашия ZenDesk чат. Може да е името на бизнеса Ви. Изберете език за администрацията на чата.
- Натиснете Next.
Ще получите имейл за потвърждение на регистрацията. Следвайте инструкциите и натиснете линка, активиращ изискваната верификация.
Линкът автоматично ще Ви препрати към администрацията на Вашия ZenDesk чат. Ако това не се случи, просто влезте на официалната страница и се логнете с данните си.
Как да интегрирате чата на Вашия сайт?
Всъщност има два начина за интеграция на чата със сайта Ви. Нека разгледаме и двата.
1. През Настройките на сайта.
Влезте в администрацията на чата (използвайте поддомейна, който създадохте преди малко: name.zendesk.com – заменете name с името, което избрахте на предходната стъпка при регистрация).
Там ще намерите код, който трябва да копирате и поставите на сайта си.
За да добавите кода, следвайте посочения път:
Табло » Настройки » Вграждане на код » Преди затварящ таг.
Копирайте кода и го поставете във второто поле. Натиснете „Запазване„.
2. През секция „Интеграции“.
Намерете споменатия код на чата и влезте в администрацията на сайта си.
Следвайте посочения път:
Табло » Интеграции » ZenDesk.
Натиснете иконата на чата и въведете идентификационен номер (ID). Ще го намерите в URL адреса на Вашия акаунт в платформата Zendesk.
Натиснете „Свързване„. Ще видите промяна в цвета на точката над името – от червена ще стане зелена.
Готово! Вече имате чат на своя сайт.
Вече можете свободно да общувате с клиентите си по най-бързия начин и да отговаряте на техните горещи въпроси.
Ако имате нужда от допълнително съдействие, не се колебайте да се свържете с нас по чат, имейл или телефон!