1. Начало
  2. Сайт билдър
  3. Как да добавите ZenDesk чат в сайта си през Сайт билдър?

Как да добавите ZenDesk чат в сайта си през Сайт билдър?

За клиентите все по-важна става бързата комуникация. Писането на имейли и звъненето по телефона понякога изискват прекалено много усилия в зависимост от ситуацията, в която се намира клиентът.

Именно затова тенденциите в клиентското обслужване клонят към отварянето на нов канал за комуникация – онлайн чатът. Със Сайт билдър можете лесно и бързо да интегрирате чат, за да улесните Вашите клиенти.

В същото време ZenDesk разполага с множество функционалности и статистики, които ще Ви помогнат да опознаете по-добре посетителите на Вашия сайт – кои страници гледат, колко време се задържат на тях, колко време продължава чат комуникацията и много други.

Нека преминем към същината – как да активирате чат на своя сайт със ZenDesk?

Направете си акаунт в zendesk.com.

Ще Ви опишем стъпка по стъпка процеса на създаване на акаунт в zendesk.com:

  • Напишете адреса на сайта zendesk.com в браузъра и заредете съдържанието му.
  • Натиснете Get Started.
  • Имате опцията да се логнете с Вашия Google/Microsoft акаунт или да създадете напълно нов. Следвайте инструкциите за създаване на напълно нов акаунт.
  • Въведете имейл и парола. Натиснете Next.
  • Въведете информация за фирмата си. В първото поле напишете името на компанията Ви, а във второто броя на служителите й. Отново натиснете Next.
  • Въведете своите имена и телефон за връзка.
  • Изберете име за поддомейн на Вашия ZenDesk чат. Може да е името на бизнеса Ви. Изберете език за администрацията на чата.
  • Натиснете Next.
Важно: Задължително запишете поддомейна някъде, за да можете да го достъпвате лесно, когато искате да отговаряте на клиентски запитвания по чат. Комуникацията се случва през приложението на ZenDesk, а не през Вашия собствен чат.

Ще получите имейл за потвърждение на регистрацията. Следвайте инструкциите и натиснете линка, активиращ изискваната верификация.

Линкът автоматично ще Ви препрати към администрацията на Вашия ZenDesk чат. Ако това не се случи, просто влезте на официалната страница и се логнете с данните си.

Как да интегрирате чата на Вашия сайт?

Всъщност има два начина за интеграция на чата със сайта Ви. Нека разгледаме и двата.

1. През Настройките на сайта.

Влезте в администрацията на чата (използвайте поддомейна, който създадохте преди малко: name.zendesk.com – заменете name с името, което избрахте на предходната стъпка при регистрация).

заменете name с името, което избрахте на предходната стъпка

Там ще намерите код, който трябва да копирате и поставите на сайта си.

ще намерите код,

За да добавите кода, следвайте посочения път:

Табло » Настройки » Вграждане на код » Преди затварящ таг.

Вграждане на код » Преди затварящ таг

Копирайте кода и го поставете във второто поле. Натиснете „Запазване„.

2. През секция „Интеграции“.

Намерете споменатия код на чата и влезте в администрацията на сайта си.

секция "Интеграции".
секция "Интеграции"

Следвайте посочения път:

Табло » Интеграции » ZenDesk.

Интеграции » ZenDesk

Натиснете иконата на чата и въведете идентификационен номер (ID). Ще го намерите в URL адреса на Вашия акаунт в платформата Zendesk.

Натиснете „Свързване„. Ще видите промяна в цвета на точката над името – от червена ще стане зелена.

Ще видите промяна в цвета на точката над името

Готово! Вече имате чат на своя сайт.

Вече можете свободно да общувате с клиентите си по най-бързия начин и да отговаряте на техните горещи въпроси.

Ако имате нужда от допълнително съдействие, не се колебайте да се свържете с нас по чат, имейл или телефон!

Обновена: 18.03.2022
Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още