Накратко, регистрация на нов профил в Google Ads можете да направите в режима – интелигентен и експертен.
Когато кликнете на Нов профил в Google Ads по подразбиране се зарежда интелигентния режим.
В този режим ще трябва да създадете първата си кампания. Регистрацията на профила няма да може да стане без създаването на кампания.
Ако изберете Напред, ще направите регистрацията в интелигентен режим. Ако изберете Превключване към експертен режим, ще направите регистрацията в експертен режим. Изберете експертен режим, ако сте специалисти по маркетинг.
За да създадете първата си кампания в интелигентен режим, ще трябва да настроите следното:
Цел на кампанията
Име на бизнеса и уебсайт
Реклама (включително заглавия, описания и телефонен номер)
Теми за ключовите думи
Настройки за местоположението
Бюджет
На последната страница с настройки ще трябва да въведете информация за фактуриране. Тук ще можете да въведете промоционален код.
Ако изберете създаване на профил в експертен режим, в началото можете да го направите със или без кампания.
С това приключва процедурата по създаване на Google Ads профил.
От тук нататък ще трябва да го настроите и да създадете кампания.