Google My Business е чудесен инструмент, който помага на всеки бизнес да създаде своя онлайн визитна картичка в Google. При търсене на Вашето бизнес име, тази картичка излиза на видимо място и от нея посетителите могат да разберат Вашите:
- Адрес и локация;
- Телефони за връзка;
- Имейл;
- Уебсайт;
- Тип на бизнеса – само онлайн, с физическа локация или бизнес за услуги;
- Профили в социалните мрежи;
- Работно време;
- Описание на бизнеса Ви;
- Снимки, видеа;
- Отзиви и оценки от други клиенти;
- Отговори на често задавани въпроси.
Поздравления, че искате да регистрирате своя профил. Специалистите от Google споделят:
Потвърдените бизнеси в Google е два пъти по-вероятно да се ползват с доверието на потребителите.
Какво представлява регистрацията?
Регистрацията е напълно безплатна и изисква от Вас да имате Google акаунт. Важно е да прецените внимателно кой Google акаунт ще използвате за своя бизнес – чрез него ще достъпвате Вашия бизнес профил в Google My Business.
За да активирате успешно Вашия Google My Business акаунт, е необходимо да преминете верификация и потвърждение след регистрацията. Повече за този процес ще научите в края на статията.
Стъпки за регистрация
Стъпките са изключително лесни и бързи.
1. Посетете url адреса на платформата: https://www.google.com/business/ и влезте в Google акаунта, с който ще регистрирате своя Google My Business профил. Ако все още нямате акаунт, можете да си създадете на момента – следвайте стъпките.
2. Въведете името на своя бизнес и при поява в падащото меню го натиснете.
3. Изберете типа на Вашия бизнес, за да създадете своя профил.
4. Въведете url адреса на магазина и категория на Вашия бизнес. Натиснете бутона Напред, за да продължите.
5. Необходимо е да регистрирате физически адрес, като имате опцията да го скриете публично, ако не желаете клиентите Ви да го виждат.
6. Маркирайте опцията за достаавки и посещения, която е релевантна за Вашия бизнес.
7. Попълнете полето с Вашия телефонен номер и изберете бутона Напред.
8. На следващата стъпка отбележете отметката и продължете.
9. Възможностите за потвърждение на бизнеса са чрез телефон или имейл.
10. Като последващо действие въведете кода за верификация и натиснете бутона за потвърждение.
11. Изберете работното време на Вашия бизнес.
12. Имате възможност да позволите на клиентите си да Ви изпращат съобщения.
13. Добавете описание на бизнеса си и продължете с натискането на бутона Напред.
14. Ще откриете опция за добавяне на снимки, с които искате да представите Вашия бизнес.
15. Не пропускайте да рекламирате бизнеса си през Google Ads.
16. Последната стъпка от завършването на регистрацията е потвърждението.
Готово!
След успешна регистрация екипът на Google ще прегледа кандидатурата Ви в рамките на 3 дни.
Ако имате нужда от съдействие, СуперЕкипът ни е готов да Ви помогне на всяка стъпка от процеса по регистрация и настройване на бизнес акаунта Ви в Google Търсене и карти.
Вижте още: 7 предимства на Google My Business за Вашия бранд | Blog