Сайт билдър Ви дава възможност не само да създадете професионален уебсайт, но и да комуникирате с неговите посетители на едно по-представително ниво чрез професионална поща. Едно от предимствата на собствения домейн е именно това – да се “легитимирате” пред онлайн потребителите с професионален имейл, който вдъхва доверие и респект.
За да създавате и управлявате лесно пощенските кутии към домейна на Вашия сайт, е необходимо да влезете в клиентския си профил при нас – https://my.superhosting.bg/.
Непосредствено след това е необходимо да въведете имейл адреса, който сте използвали при създаването на Вашия клиентски профил, както и парола. След това кликнете върху Вход, за да влезете в клиентския си профил.
От навигацията вляво изберете Сайт билдър » Детайли » (Пощи) Настройки.
Създаване на нов имейл адрес
За да създадете нов имейл акаунт, кликнете на Добавяне на имейл акаунт.
В полето Имейл въведете име, което ще се изписва в началото на имейл адреса, като например office@mysupersite.bg или team@mysupersite.bg.
От падащото меню изберете към кой домейн искате да добавите имейл адреса, в случай че имате повече от един. Ако има само един домейн, той е избран по подразбиране.
В полето Парола попълнете паролата, с която бихте искали да достъпвате пощата си.
Съвет: Не използвайте 123456 или qwerty парола, която може лесно да бъде хакната. Въведете такава с възможно повече символи, цифри и букви, но в съчетание, което да помните лесно. Друг вариант е използването на бутона Генериране, който ще генерира сложна и силна парола.
В раздел Размер на пощенска кутия посочете размера на пощенската кутия. Дисковото пространство заемано от пощенските кутии е част от общото дисково пространство на Вашия сайт.
Преди да създадете имейл акаунта можете да маркирате опцията за изпращане на имейл съобщение до контактния имейл адрес за услугите, в който ще се съдържат данни и информация за настройка на имейл клиентски програми и устройства.
Завършете с Продължи и пощенската кутия ще бъде създадена. Ще получите съобщение: „Имейл акаунтът е създаден!„.
Управление на създадени имейл акаунти
От списъка с вече създадени имейл акаунти можете да управлявате основни техни настройки като промяна на парола, промяна на квота, спиране и изтриване.
С кликване върху Вход в Webmail можете да влезете директно в уебмейл и да проверите пощата си през RoundCube.
От опцията Редакция, можете да промените паролата и дисковото пространство за имейл акаунта.
През опцията Деактивиране се прекъсва достъпа до имейл акаунта и получаването/изпращането на имейл съобщения от/до него. Ако искате да активирате отново имейл акаунта, можете да го направите, като кликнете върху Активиране.
В случай че искате да изтриете имейл акаунта, бутонът Изтриване Ви дава тази възможност. Преди изтриването ще Ви бъде поискано потвърждение.
Настройка на имейл клиент за получаване и изпращане на писма
Можете да настроите имейла си на Вашия компютър посредством имейл клиент:
Можете да настроите пощата си и на мобилно устройство:
При нужда от съдействие можете да се обърнете към нас по имейл, чат или телефон. Нашият екип ще Ви помогне да направите Вашия сайт напълно професионално със Сайт билдър.