https://help.superhosting.bg/why-mail-do-not-work.html
  • bg

Хостинг, Домейни, Cloud, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Не ми работи имейла. Какви може да са причините за това?

Е-mail проблеми
email проблем, e-mail проблем, проблем с e-mail, проблем с мейл, проблем с емейл, проблем с пощата, не мога да пращам, не мога да получавам, не изпраща, не получава

Причините, за да не можете да работите с вашата пощенска кутия, може да бъдат няколко и различни. По-долу са изброени най-често срещаните.

За да установите от къде се получава проблемът, опитайте да влезете в пощата през Webmail. Това можете да направите, като въведете в браузъра някой от адресите за достъп до уеб мейл::

http://www.mysupersite.com/webmail  или
http://server.superhosting.bg:2095

mysupersite.com - заменете с името на домейна; server - името на сървъра, на който се намира вашия акаунт;

В случай че влизате успешно в пощата през Webmail и изпращате / получавате имейл съобщения безпроблемно, трябва да потърсите причината за проблема локално на вашия компютър, мрежа или имейл клиент.

1. Неправилно въведено потребителско име (username) и/или парола

Преди да пристъпите към по нататъшно търсене на проблема, уверете се, че сте изписали правилно потребителското си име и парола.

info-iconБележка: За потребителско име изписвайте цялото име на имейл акаунта.

Пример:
Username......: office@mysupersite.com
Password.......: паролата, въведена при създаването на акаунта

2. Затворен 25-ти порт

По подразбиране повечето мейл клиенти (MS Outlook, Mozilla Thunderbird) са настроени да изпращат писмата през 25-ти порт. Често обаче интернет доставчикът или системният администратор на локалната мрежа, затваря (забранява) 25-ти порт, с цел предотвратяване изпращането на СПАМ. По този начин вашият мейл клиент не може да осъществи връзка със сървъра и извежда съобщение от типа "Connection to server failed" или "Cannot connect to server". Поради тази причина, на сървърите на СуперХостинг.БГ, е добавена възможност изпращането на имейли да се осъществява през 26-ти порт. За целта в мейл клиента портът трябва да се промени от стандартния 25-ти на 26-ти порт.

3. Неправилно конфигурирани входящ и изходящ mail сървъри

SMTP сървър е сървърът, през който се изпращат имейл съобщенията. СуперХостинг.БГ дава възможност всеки потребител да ползва SMTP сървър с името на своя домейн - ime-na-domain.com. Това е информацията, която трябва да се въведе за изходящ (outgoing SMTP) и входящ (incoming) POP3/IMAP mail сървър .

Някои интернет доставчици задължават потребителите си да ползват техния SMTP сървър, с аргумента, че в противен случай няма да могат да изпращат писма. СуперХостинг.БГ предоставя възможност всеки потребител сам да избере какъв SMTP сървър да ползва.

4. Включен FIREWALL

Понякога антивирусната/защитната програма, инсталирана на вашия компютър, може да се окаже пречка за изпращане и получаване на поща. Най-често неправилно конфигурираният firewall спира изпращането на имейл съобщенията.

Тествайте дали вашият мейл клиент функционира нормално, при изключен firewall. Ако установите, че именно той е причината за невъзможността за изпращане / получаване на писма, то трябва да го настроите, така че да не пречи на работата на мейл клиента.

5. Пълна пощенска кутия

Когато пощенската кутия се запълни, в нея не могат да се получават писма. На потребителя, който се опитва да изпрати имейл до тази кутия, се връща следното съобщение:

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: mailbox@domain.com

mailbox is full: retry timeout exceeded

За да продължите да получавате съобщения в тази кутия, или трябва да изтриете съобщения от нея, или да увеличите размера й. Размерът се задава при създаването на кутията и може да се увеличи през контролния панел cPanel. Максимален лимит, за квотата на имейл акаунт, е размерът на дисковото пространство на хостинг акаунта.

Как да променя квотата на имейл акаунт?

6. SMTP authentication

За да можете да изпращате имейл съобщения, през мейл клиент, в настройките му трябва задължително да е включена опцията "use security authentication".

Повече информация за включване на "SMTP authentication", при най-често използваните мейл клиенти, можете да намерите в следните статии:

MS Outlook 2003
MS Outlook 2002/XP
Microsoft Outlook Express
Mozilla Thunderbird

Опцията "SMTP authentication" няма отношение при изпращането на имейл съобщения през Webmail.

500px270px
SuperHosting.BG

Коментари

Все още няма коментари

Уведоми ме при
avatar
wpDiscuz
Всички права запазени © 2005-2017 , www.superhosting.bg