https://help.superhosting.bg/why-mail-do-not-work.html
  • bg

Хостинг, Домейни, Cloud, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Не ми работи имейла. Какви може да са причините за това?

Е-mail проблеми
email проблем, e-mail проблем, проблем с e-mail, проблем с мейл, проблем с емейл, проблем с пощата, не мога да пращам, не мога да получавам, не изпраща, не получава

Причините, за да не можете да работите с вашата пощенска кутия, може да бъдат няколко и различни. По-долу са изброени най-често срещаните.

За да установите от къде се получава проблемът, опитайте да влезете в пощата през Webmail. Това можете да направите, като въведете в браузъра някой от адресите за достъп до уеб мейл::

http://www.mysupersite.com/webmail  или
http://server.superhosting.bg:2095

mysupersite.com - заменете с името на домейна; server - името на сървъра, на който се намира вашия акаунт;

В случай че влизате успешно в пощата през Webmail и изпращате / получавате имейл съобщения безпроблемно, трябва да потърсите причината за проблема локално на вашия компютър, мрежа или имейл клиент.

1. Неправилно въведено потребителско име (username) и/или парола

Преди да пристъпите към по нататъшно търсене на проблема, уверете се, че сте изписали правилно потребителското си име и парола.

info-iconБележка: За потребителско име изписвайте цялото име на имейл акаунта.

Пример:
Username......: office@mysupersite.com
Password.......: паролата, въведена при създаването на акаунта

2. Затворен 25-ти порт

По подразбиране повечето мейл клиенти (MS Outlook, Mozilla Thunderbird) са настроени да изпращат писмата през 25-ти порт. Често обаче интернет доставчикът или системният администратор на локалната мрежа, затваря (забранява) 25-ти порт, с цел предотвратяване изпращането на СПАМ. По този начин вашият мейл клиент не може да осъществи връзка със сървъра и извежда съобщение от типа "Connection to server failed" или "Cannot connect to server". Поради тази причина, на сървърите на СуперХостинг.БГ, е добавена възможност изпращането на имейли да се осъществява през 26-ти порт. За целта в мейл клиента портът трябва да се промени от стандартния 25-ти на 26-ти порт.

3. Неправилно конфигурирани входящ и изходящ mail сървъри

SMTP сървър е сървърът, през който се изпращат имейл съобщенията. СуперХостинг.БГ дава възможност всеки потребител да ползва SMTP сървър с името на своя домейн - ime-na-domain.com. Това е информацията, която трябва да се въведе за изходящ (outgoing SMTP) и входящ (incoming) POP3/IMAP mail сървър .

Някои интернет доставчици задължават потребителите си да ползват техния SMTP сървър, с аргумента, че в противен случай няма да могат да изпращат писма. СуперХостинг.БГ предоставя възможност всеки потребител сам да избере какъв SMTP сървър да ползва.

4. Включен FIREWALL

Понякога антивирусната/защитната програма, инсталирана на вашия компютър, може да се окаже пречка за изпращане и получаване на поща. Най-често неправилно конфигурираният firewall спира изпращането на имейл съобщенията.

Тествайте дали вашият мейл клиент функционира нормално, при изключен firewall. Ако установите, че именно той е причината за невъзможността за изпращане / получаване на писма, то трябва да го настроите, така че да не пречи на работата на мейл клиента.

5. Пълна пощенска кутия

Когато пощенската кутия се запълни, в нея не могат да се получават писма. На потребителя, който се опитва да изпрати имейл до тази кутия, се връща следното съобщение:

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: mailbox@domain.com

mailbox is full: retry timeout exceeded

За да продължите да получавате съобщения в тази кутия, или трябва да изтриете съобщения от нея, или да увеличите размера й. Размерът се задава при създаването на кутията и може да се увеличи през контролния панел cPanel. Максимален лимит, за квотата на имейл акаунт, е размерът на дисковото пространство на хостинг акаунта.

Как да променя квотата на имейл акаунт?

6. SMTP authentication

За да можете да изпращате имейл съобщения, през мейл клиент, в настройките му трябва задължително да е включена опцията "use security authentication".

Повече информация за включване на "SMTP authentication", при най-често използваните мейл клиенти, можете да намерите в следните статии:

MS Outlook 2003
MS Outlook 2002/XP
Microsoft Outlook Express
Mozilla Thunderbird

Опцията "SMTP authentication" няма отношение при изпращането на имейл съобщения през Webmail.

500px270px
SuperHosting.BG
Всички права запазени © 2005-2017 , www.superhosting.bg