1. Начало
  2. Имейл (e-mail)
  3. Уеб мейл
  4. Как да проверя пощата си чрез уеб мейл? (видео)

Как да проверя пощата си чрез уеб мейл? (видео)

Видео:

Бележка: Описаните опции във видеото са налични в cPanel версия 70. Ако опциите се различават от тези във Вашия хостинг акаунт, следвайте описанието от статията.

Абонирайте се за нашия YouTube канал >>

Проверка на пощата през уеб мейл стъпка по стъпка

Можете да проверите пощата си през WebMail, без да влизате в контролния панел cPanel, като използвате уеб браузър.

За да проверите пощата си през WebMail, без да влизате в контролния панел cPanel, въведете в адресната лента на вашия уеб браузър един от следните адреси:

Достъпете в уеб браузъра един от адресите за достъп до уебмейл

(1) http://mysitename.com/webmail или http://webmail.mysitename.com
mysitename.com е името на домейна, асоцииран с вашия хостинг акаунт.

Достъпете в уеб браузъра един от адресите за достъп до уебмейл

(2) http://server-name.superhosting.bg:2095
server-name е името на сървъра, на който се намира вашият хостинг акаунт.

Достъпете в уеб браузъра един от адресите за достъп до уебмейл

(3) https://server-name.superhosting.bg:2096
server-name е името на сървъра, на който се намира вашият хостинг акаунт. Използване на криптирана/защитена връзка със сървъра.

В страницата за достъп до уебмейл попълнете имейл адрес и парола

В отворилата се страница въведете имейл адреса и неговата парола.

(1) Въведете пълния имейл адрес, например: info@mysitename.com.

(2) Паролата за имейл акаунта.

Паролата за имейл акаунта се създава заедно с имейл акаунта през контролния панел cPanel.

Как да създам имейл акаунт (пощенска кутия)?

Как да променя паролата за имейл акаунт?

Уебмейл клиенти

След като влезете в WebMail ще можете да изберете един от наличните уебмейл клиенти - "Horde" и "RoundCube".

Избор на уебмейл клиент и активиране на автоматичното му зареждане при достъп
Избор на уебмейл клиент и активиране на автоматичното му зареждане при достъп

Ако искате да работите винаги с един определен уебмейл клиент, без да го избирате всеки път при достъп, може да включите опцията за автоматично зареждане - Задаване по подразбиране (!).

След като веднъж сте кликнали на Задаване по подразбиране, при следващо влизане избрания уебмейл клиент ще се зареди автоматично.

Уебмейл клиентите Horde и RoundCube може да се използват и през браузъра на мобилно устройство.

RoundCube в уеб браузър на мобилно устройство
RoundCube в уеб браузър на мобилно устройство

От основното меню в уебмейл клиента можете да изберете друг уебмейл клиент или опция, която ще се зарежда по подразбиране при достъп до уебмейл.

От тук можете да правите промени по настройките на имейл акаунта:

  • промяна на паролата за имейл акаунта;
  • можете да видите данните за конфигуриране на имейл клиент, както и да ползвате опциите за автоматично конфигуриране на имейл клиент;
  • задаване на филтри на ниво имейл акаунт;
  • създаване на имейл пренасочвания;
  • създаване на автоматични отговори;
  • промяна на информацията за контакт:
    - имейл адрес, на който ще получавате системни съобщения, свързани с този имейл акаунт;
    - активиране/деактивиране на нотификация при достъп до пощенската кутия;
  • Спам филтри - настройка на автоматичното изтриване на спам писмата.
  • Search Index - Ако проверявате пощата си с IMAP и при търсене на писмо в мейл клиента (iOS у-ва, Microsoft Outlook, Horde, RoundCube или Mozilla Thunderbird) не успявате да го намерите, преиндексирането на пощата би могло да коригира проблема.

Статията се отнася за: хостинг услуги с контролен панел cPanel

Вижте още:

Как да създам имейл акаунт?

Как да променя паролата за моя имейл?

Как да настроя пощата си на e-mail клиент Mozilla Thunderbird?

Обновена: 06.09.2019

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още