Видео:
Абонирайте се за нашия YouTube канал >>
Проверка на пощата през уеб мейл
За проверка и работа с електронната поща през уеб мейл се използва уеб браузъра.
1. Заредете уеб мейл адреса в браузъра
Изпишете в адресната лента на Вашия уеб браузър адреса:
webmail.mysitename.com
mysitename.com е името на Вашия домейн;
Алтернативен адрес за достъп до уеб мейл: mysitename.com/webmail.
🔗 Какъв е уеб адресът на уеб мейл? | Help
2. Въведете имейл адрес и парола
В отворилата се страница въведете имейл адреса и неговата парола.
- Имейл адрес: Въведете пълния имейл адрес, например: info@mysitename.com.
- Парола: Паролата за имейл акаунта.
Паролата за имейл акаунта се създава заедно с имейл акаунта през контролния панел cPanel.
🔗 Как да създам имейл акаунт (пощенска кутия)? | Help
🔗 Как да променя паролата за имейл акаунт? | Help
При първо логване в уеб мейл ще се зареди началната страница Webmail Home.
През нея можете да изберете един от двата уеб мейл клиента Roundcube или Horde.
Достъп до уеб мейл през мобилно устройство
Уеб мейл клиентите Horde и Roundcube може да се използват и през уеб браузъра на мобилно устройство.
По същия начин, както при десктоп устройството, заредете уеб мейл адреса в мобилния браузър и въведете данните за имейл акаунта.
Уеб мейл клиентът Roundcube е напълно респонсив и с модерна визия. Работата с пощата е лесна и бърза, независимо от устройството, на което го зареждате. Освен стандартната мейл функционалност, през Roundcube можете да управлявате календари и контакти.
Webmail Home
От тук ще можете да изберете един от наличните уеб мейл клиенти – Horde и Roundcube.
Ако искате да работите винаги с един определен уеб мейл клиент, без да го избирате всеки път при достъп, може да включите опцията за автоматично зареждане – Автоматично влизане в пощата (Open my inbox when I log in).
След като веднъж сте маркирали Автоматично влизане в пощата, при следващо влизане избраният уеб мейл клиент ще се зареди автоматично.
Избор на уеб мейл клиент може да се направи и от основното меню в началната страница на Webmail Home.
От началната страницата Webmail Home можете да правите промени по настройките на имейл акаунта:
- Автоматични отговори.
- Имейл филтри.
- Имейл пренасочвания.
- Данни за конфигуриране на календари и адресни книги.
- Парола и сигурност.
- Контактна информация.
- имейл адрес, на който ще получавате системни съобщения, свързани с този имейл акаунт;
- активиране/деактивиране на нотификация при достъп до пощенската кутия;
- Настройки на акаунта.
- Спам филтър – настройка на автоматичното изтриване на спам писмата.
- Можете да видите данните за конфигуриране на имейл клиент, както и да ползвате опциите за автоматично конфигуриране на имейл клиент.
- Управление на дисковото пространство.
- Search Index. Ако проверявате пощата си с IMAP и при търсене на писмо в мейл клиента (iOS устройства, Microsoft Outlook, Horde, RoundCube или Mozilla Thunderbird) не успявате да го намерите, преиндексирането на пощата би могло да коригира проблема.
Вижте още:
🔗 Как да създам имейл акаунт? | Help
🔗 Как да променя паролата за моя имейл? | Help
🔗 Как да настроя пощата си на e-mail клиент Mozilla Thunderbird? | Help
Уеб мейл Ви позволява да проверявате съобщенията си директно през браузър, независимо от устройството, което използвате или физическата си локация. А ако все още си нямате пощенска кутия, с професионално изглеждащо име например info@mydomain.com, вижте нашите хостинг предложения с включен уеб мейл и неограничен брой пощенски кутии!