1. Начало
  2. Услуги, поръчки, клиентски профил
  3. Потвърждение за вход в клиентския профил в две стъпки (2FA)

Потвърждение за вход в клиентския профил в две стъпки (2FA)

За допълнителна защита на достъпа до клиентския Ви профил в СуперХостинг.БГ можете да активирате технологията за потвърждение за вход в две стъпки – Two-Factor Authentication (2FA).

При потвърждението за вход в две стъпки се използва още един фактор – код за сигурност, удостоверяващ идентичността на потребителя, освен потребителското име и паролата за клиентския профил.

Кодът може да се генерира през мобилно приложение за двуфакторно удостоверяване или да се получава като текстово съобщение (SMS).

Примерни мобилни приложения, които генерират код за сигурност: Duo, Google Authenticator.

Активиране на 2FA за достъп до профила

За да активирате 2FA, влезте в клиентския си профил и отворете Редакция на профила (горе вдясно щракнете върху името Ви).

С код от приложение за удостоверяване

  1. В раздел Потвърждение за вход в 2 стъпки изберете Активиране за Приложение за удостоверяване;
  2. Сканирайте QR кода с мобилното приложение за удостоверяване или използвайте посочения код; client-profile-2fa-settings-superhosting
  3. Въведете кода, който е генериран в приложението; поле за въвеждане на кода
  4. 2FA е активирано за достъп до профила.

Със SMS код

client-profile-2fa-settings
  1. В раздел Двуфакторно удостоверяване изберете Активиране за Текстово съобщение (SMS); client-profile-2fa-settings
  2. Въведете мобилен номер, на който ще получавате кода за сигурност; client-profile-2fa-settings-
  3. Въведете кода, който е получен в SMS; client-profile-2fa-settings-sms
  4. 2FA е активирано за достъп до профила. удостоверяването с код е активирано

При логване в клиентския профил

Когато 2FA е активирано, при всяко следващо логване ще трябва да въведете кода за сигурност, който се генерира в мобилното приложение за удостоверяване или е получен в SMS.

При всяко логване, след активиране на 2FA, ще получавате имейл съобщение на контактния имейл адрес.

2FA удостоверяването работи и с активирана опция Запази ме вписан в профила.

SMS кодът е валиден до 4 часа след получаването му. След този период можете да заявите изпращането на нов код.

Деактивиране на 2FA

Деактивиране на 2FA се извършва през същото меню Редакция на профила в клиентския Ви профил » Изключване.

въвеждане на паролата за профила

Ще трябва да въведете паролата Ви за профила, за да потвърдите деактивирането.

Обновена: 06.01.2023

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още