За да създадете нов имейл акаунт в cMailPro, влезте в клиентския си профил и щракнете на Бизнес имейл (cMailPro) в главното меню.
В таблицата с услуги изберете Управление за конкретен план, ако сте закупили повече от един.
В раздел Пощи щракнете на Настройки.
За да създадете нова пощенска кутия, щракнете на бутона Добавяне на имейл акаунт.
Във формата въведете името на пощата и два пъти паролата за нея.
Има изисквания по подразбиране за сигурността на паролата и cMailPro. Тя трябва да съдържа:
- поне 8 символа;
- поне една главна буква;
- поне една цифра;
- поне един специален символ.
Когато някое от изискванията не е изпълнено, системата показва предупреждение с червен цвят.
Изберете дали да има някакво ограничение на дисковата квота за имейл акаунта, или да е без ограничение.
Ако опцията за изпращане на мейл с настройките е активирана, на този имейл адрес ще бъде изпратено писмо с информация за мейл настройките, които е нужно да се направят в имейл клиента (програмата).
Щракнете на бутона Добави.
Новият имейл акаунт се добавя в таблицата със съществуващи акаунти.
Ако кликнете иконата със символ три точки се отваря меню, от което можете да изберете конкретна настройка, например Промяна на парола.