Ако още нямате създаден имейл акаунт, можете да създадете през контролния панел на хостинг акаунта. За да настроите Outlook 2002 (XP) за проверка на пощата, следвайте описаните стъпки.
Добавяне на имейл акаунт
Стартирайте Outlook и изберете Tools -> E-mail Accounts…
Изберете „Add a new e-mail account“ и натиснете бутон Next.
Изберете POP3 или IMAP.
Информация относно каква е разликата между протоколите и кой протокол да изберете, можете да прочетете в статията: POP3 vs IMAP4
Натиснете Next.
Въведете си името и пълният адрес на електронната поща. В полето „User Name“ въведете вашия пълен имейл адрес. В полето „Password“ въведете паролата. В полетата „Server Information“ въведете името на вашия домейн и за двете полета (POP3 и SMTP). Натиснете Next.
Натиснете бутон „More Settings„.
След това на табулатора „Outgoing Server„:
Изберете „My outgoing server (SMTP) requires authentication“ и „Use same settings as my incoming mail server„:
Натиснете бутон OK и след това Finish.
За да си проверите пощата, изберете Tools -> Send/Receive -> Send and Receive All.
Активиране на SMTP authentication
Стартирайте Microsoft Outlook 2002/XP и изберете Tools -> Email Accounts…
Изберете „View or change existing e-mail accounts“ и натиснете бутон Next.
Изберете съответния имейл акаунт (в примера your-domain.com) и натиснете Change.
Натиснете бутон „More Settings„.
След това на табулатора: „Outgoing Server„.
Изберете „My outgoing server (SMTP) requires authentication“ и „Use same settings as my incoming mail server„.
Натиснете бутон OK и след това Finish.
Вече може да изпращате поща през наш сървър използвайки SMTP Authentication.