https://help.superhosting.bg/spam-protection-sa-learn.html
  • bg
  • en

Хостинг, Домейни, Cloud, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Интелигентна спам защита

Имейл (e-mail)
sa-learn, интелигентна, самообучаващ се, спам защита, спам филтър

info-iconКъм всички хостинг планове и Managed VPS сървърите, предлагани от СуперХостинг.БГ, е включена стандартна защита от спам имейл съобщения.

info-iconКъм планове СуперПро и СуперХостинг, както и всички Managed VPS услуги, се предлага още едно ниво на защита от спам - чрез интелигентен спам филтър.

Интелигентната спам защита е активирана по подразбиране в хостинг акаунта. За да работи е необходимо спам филтърът SpamAssassin да е активиран. В случай че SpamAssassin е деактивиран, можете да го активирате наново през cPanel -> Apache SpamAssassin.

Работа с интелигентната спам защита

Спам филтърът се самообучава, като натрупва знания от получените вече спам и нормални имейл съобщения и действията, които предприемате с тях. На база тези знания, филтърът може да различава и маркира следващите получени съобщения по-ефективно всеки следващ път.

info-iconЗа да може интелигентният спам филтър да се обучава и функционира коректно, е необходимо SpamAssassin да е активиран и да държите спам имейл съобщенията в папка Spam / Junk.

Филтърът приема текущите съобщения в папките Spam и Junk, като нежелана поща и следи в реално време за появата на нови спам попълнения в тях. За по-добри резултати е необходимо писмата, които определяте като нежелана поща да бъдат премествани в спам папка. При следващо получаване на подобни писма ще бъде добавена по-голяма тежест в определянето им като спам.

Всички други писма, намиращи се в останалите папки на имейл акаунта, филтърът ще приема като не-спам (ham). Думата "ham" (синоним на non-spam) се използва за нормални имейл съобщения, които не са спам. Ако сте получили желано писмо, което е попаднало в спам папка и отчитате това като грешка, е препоръчително да го преместите в друга папка. По този начин спомагате за ефективното обучение на филтъра и намалявате вероятността да се случи отново.

Ако по погрешка сте преместили писмо в папка Spam/Junk, можете безпроблемно да го върнете в предишната папка. Филтърът приема всяко имейл съобщение като уникално и ако засече, че писмото е променило папката си, ще промени и информацията за него в базата си данни.

Колкото повече имейл съобщения се получават, толкова повече защитата от спам ще се повишава. Причината за това е, че системата на филтъра ще разполага с повече данни и примери за това какво е спам и какво не е.

500px270px
SuperHosting.BG
    Имейл (e-mail)
  • Настройка на имейл акаунт в Android 4.0+ (Gmail имейл клиент)
    По подразбиране имейл клиентът Gmail е наличен на повечето Android устройства. В случай че не откривате този клиент на вашето устройство, можете да го потърсите в Google Play магазина или... »
  • MS Outlook 2016 - Имейл настройки
    Проверка на настройките на добавен имейл акаунт За да отворите настройките, на вече добавен имейл акаунт в Outlook 2016, кликнете на File, след това на Account Settings и от падащото меню... »
  • Имейл адрес по подразбиране в cPanel
    През меню (Имейл) Имейл адрес по подразбиране в cPanel, можете да определите какво ще се случва с писмата, които са изпратени към невалидни имейл адреси на даден домейн. От тук можете... »
  • iPhone (iOS 4/5/6) - Имейл настройки
    За да настроите пощата си на мобилен телефон iPhone 4, 4S, 5, следвайте описаните стъпки. В случай че сте обновили iOS версията на вашия iPhone, погледнете следната статия: iPhone (iOS... »
  • HTML подпис в RoundCube
    Уебмейл клиентът RoundCube поддържа функционалността за ползване на текстов или HTML подпис, който се добавя автоматично към всяко изходящо писмо. Създаване и настройка на подпис в RoundCube се извършва през меню... »
Всички права запазени © 2005-2017 , www.superhosting.bg