Подновявайте услугите си автоматично, без риск да пропуснете срока за плащане.
Можете да включете опцията за автоматично подновяване през Вашия клиентски профил или по време на поръчка през сайта на superhosting.bg.
Настройките на автоматичните плащания са достъпни в клиентския Ви профил » (Плащания и поръчки) Автоматични плащания.
Активирането на автоматичните плащания може да се извърши по няколко начина:
- По време на поръчка за нова услуга, когато избирате начин на плащане с карта.
- През клиентския Ви профил в раздел Автоматични плащания.
1. Активиране на автоматично плащане при поръчка за нова услуга
Картата, с която ще заплатите, не е добавена в профила
Ако нямате все още добавена карта, при поръчка за нова услуга и въвеждане на данни за карта, ще можете да активирате или деактивирате автоматичното плащане за тази услуга.
Имате вече добавена карта в профила
Ако вече имате добавена карта в профила, при поръчка на нова услуга и избор за плащане с тази карта, ще можете да активирате или деактивирате автоматичното плащане за тази услуга.
2. Активиране на автоматично плащане за вече съществуваща услуга
Активирането и управлението на автоматичните плащания се извършва през меню Автоматични плащания, в раздел „Регистрирани услуги за подновяване“.
В случай че вече имате добавена карта в профила, можете да активирате автоматичните плащания в този раздел.
Ако все още нямате добавена карта, първо ще е необходимо да добавите такава.
1. Добавяне на банкова карта
Добавете карта в клиентския Ви профил през Автоматични плащания » Добавяне.
Попълнете данните за картата и кликнете Плати поръчката.
За добавяне на карта е необходимо да бъде направена трансакция за сумата от 0.10 лв. След трансакцията сумата ще бъде върната обратно по картата.
След като добавите картата, от това меню ще можете да я премахнете.
2. Активиране на автоматично плащане за услуга
Достъпете меню Автоматични плащания в клиентския профил.
В списъка ще видите всички услуги, за които можете да активирате автоматично плащане.
Кликнете на Настройки и ще намерите настройките за автоматичното плащане:
- Авт. подновяване – Активиране (ON) или деактивиране (OFF) на автоматичното плащане.
- Фактура за – На коя фирма да се издаде фактура за плащането. Можете да изберете „Физическо лице“, ако плащането не е от фирма.
- Банкова карта – Коя карта да се използва за това автоматично плащане.
- Период за подновяване – Изберете за какъв период да се подновява услугата.
Ако искате да деактивирате автоматичното плащане, преди да е преминал зададеният период, изберете Настройки и превключете режима на OFF.
В меню Подновяване на услуги в списъка с услуги ще виждате индикатор за активирано или неактивирано автоматично плащане.