В контролния панел cPanel, в меню Информация за контакт, можете да зададете един или два административни имейл адреса за хостинг акаунта.
На тези имейл адреси ще получавате всички системни съобщения, които се генерират автоматично от контролния панел cPanel при определени действия и настройки.
Основен административен имейл адрес за контакт в cPanel
Основният имейл адрес за контакт в cPanel се използва по подразбиране при:
• При заявка за забравена парола за достъп до контролния панел се изпраща съобщение до двата административни имейл адреса. Заявка за забравена парола може да бъде подадена от началната (login) страница, като се избере опция „Ресет на парола„.
Промяна (reset) на парола за хостинг акаунт
• Заявка за генериране на бекъп за хостинг акаунта. При избор да се генерира нов архив на хостинг акаунта, ще получите уведомление на основния имейл в cPanel, след като приключи генерирането на архива. Можете да замените имейл адреса с друг по желание при подаване на заявката или да изключите опцията за изпращане на уведомление.
• Основният административен имейл адрес се използва по подразбиране от допълнителните платформи, които се предлагат в контролния панел, като например Softaculous. Можете да замените имейл адреса с друг по желание в съответната система или да изключите опцията за изпращане на уведомления.
Системни имейл нотификации от cPanel
За следните действия може да се активира уведомление от cPanel:
- Имейл адресът за контакт бъде променен.
Системата ще изпрати имейли на текущия и нов имейл адрес за контакти.
• (допълнително уведомление, когато: Настройката за нотификации за имейл адрес за контакт е изключена) - Акаунтът запълва дисковото пространство.
В случай че дисково пространство за хостинг акаунта се изчерпва, ще получите уведомление по имейл. Изпращат се няколко нотификации, като първата е при запълване на 80% от дисковото пространство. - Някой от имейл акаунтите запълва квотата си.
Ако определен имейл акаунт използва 80% или повече от заделената дискова квота, ще получите уведомление по имейл. - Паролата за акаунта бъде променена.
• (допълнително уведомление, когато: Настройката за нотификации при промяна на парола е изключена) - Някой влезе в акаунта.
• (допълнително уведомление: Изпращане на нотификации и в случай, че има достъп от IP адрес, принадлежащ на мрежа, от която вече е достъпван контролния панел)
• (допълнително уведомление, когато: Настройката за нотификации при успешен логин в акаунта е изключена)