Системни параметри (често задавани въпроси)

Какво е прoцесорно време?

Процесорно време представлява времето, което се изразходва от хостинг акаунта, за изпълнението на процеси в самия акаунт. Тези процеси са необходими за работата на приложенията, разположени в акаунта.

Процесорното време се отчита на база акаунт (системен потребител), като за всеки акаунт статистиката се генерира директно от ядрото на операционната система.

В процесорното време, което се отчита при услугата споделен хостинг, се включва времето за обработка на MySQL заявките и обработката на скриптове (php, perl, python и други скриптове), които се изпълняват на сървъра. В статистиката не се включва времето за сервиране на статично съдържание (css, js, изображения и др.).

Предлаганото процесорно време за хостинг плановете е както следва:

  • за хостинг план „СуперСтарт“ – до 900 минути на месец;
  • за хостинг план „СуперПро“ – до 3300 минути на месец;
  • за хостинг план „СуперХостинг“ – до 4800 минути на месец;
  • за хостинг акаунт в реселърски пакет – до 900 минути на месец.

Информацията е описана и в секцията „Разширени системни параметри„, съответно за предлаганите хостинг планове и реселърски пакети.

Вижте още: Процесорно време – статистика и оптимизация | Help

Какъв е максималният размер на база данни?

Максималният размер на база данни, която може да се разположи при всички хостинг планове предлагани от СуперХостинг.БГ, е 1 GB.

При ползването на виртуален сървър и нает сървър, няма зададен параметър за максимален размер на база данни.

Какъв е максималният брой таблици в една база данни?

Максималният брой таблици, които се поддържат в една на база данни при всички хостинг планове предлагани от СуперХостинг.БГ, е 1000 таблици.

При ползването на виртуален сървър и нает сървър няма зададен параметър за максимален брой таблици в една база данни.

Колко имейла могат да се изпратят за един час?

Всички хостинг акаунти се активират с настройка за допустим брой писма от съображения за сигурност. В рамките на един астрономически час броя писма, които могат да се изпратят от хостинг акаунт, е до 350 съобщения.

Увеличение на броя имейли се предлага според използвания хостинг план, като в клиентския профил е налична възможност за увеличаване. Към хостинг планове СуперПро до 1050 писма/час и СуперХостинг до 1400 писма/час.От сървърите на СуперХостинг.БГ не се допуска изпращането на СПАМ и непоискани търговски съобщения и това е регламентирано в Общите условия за използване на услугите (т. IV Лимити – За използване на електронна поща (email)). Имейлите, които се изпращат от акаунта, трябва да са адресирани до потребители, които предварително и изрично са се съгласили да получават изпращаните от този акаунт писма.

Няма зададена стойност за максимален брой писма, които могат да бъдат получавани, т.е. могат да се получават неограничен брой имейли.

Мога ли да закупя допълнително ресурси към хостинг плана?

В желанието си да бъдем толерантни към своите клиенти, при критична нужда от ресурс, необходим за коректната работа на разположените в даден хостинг акаунт приложения, е възможно временно да повишим даден параметър на плана, в рамките на 10-15% от неговата оригинална стойност.

Това временно увеличаване на параметрите има за цел да се избегнат евентуални проблеми в работата на приложенията, при възникнал недостиг на определен ресурс (например запълнено дисково пространство).

В такива извънредни случаи клиентът не е необходимо да заплаща допълнително за периода, през който са ползвани повече ресурси.

В рамките на допустимите срокове, клиентът трябва да предприеме необходимите оптимизации в хостинг акаунта, така че да се възстанови нормалната консумация на въпросния ресурс. В случай че оптимизацията не даде положителен резултат, ползваният към момента хостинг план е необходимо да се ъпгрейдне към друг, който да покрива нуждите за този ресурс.

Вижте още: Преминаване от един хостинг план към друг | Help

Какво ще стане, когато се изчерпи трафикът?

Всички хостинг планове и Managed VPS сървъри от СуперХостинг.БГ са с неограничен трафик.

VPS услуги, наети сървъри

В случай че ползвате WHM контролен панел на някоя от услугите: VPS или нает сървър и сте създали собствени хостинг пакети с месечен трафик, при изчерпването му потребителите ще виждат съобщението:

Bandwidth Limit Exceeded

За да се избегне получаването на това съобщение, можете да използвате настройката „Send bandwidth limit notification emails“ във WHM. При активиране на тази опция, системата ще изпраща имейл нотификации към акаунтите, които са използвали определен процент от месечния си трафик. Така ще е възможно навреме да бъдат предприети конкретни мерки, за да се предотврати спирането на уебсайтовете.

При услугата Реселър, имейл нотификациите са активирани по подразбиране и се изпращат при достигане на 80% от месечния трафик.

Вижте още: cPanel – Трафик статистики | Help

Обновена: 20.09.2023
Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още