1. Начало
  2. Shopiko
  3. Как да активираме опцията за доставка с euShipments в онлайн магазина?

Как да активираме опцията за доставка с euShipments в онлайн магазина?

Интеграцията с euShipments е подходящо решение за всички търговци, които продават в България и извън нея. EuShipments предоставя вътрешни и международни куриерски услуги за 27 европейски страни. Освен куриерски услуги, интеграцията позволява и използването на фулфилмънт услуги.

euShipments

Повече за услугите на euShipments може да намерите на техния сайт – eushipments.com.

Необходимо е предварително да сключите договор с euShipments. Ще Ви създадат профил в тяхната система и ще Ви предоставят необходимите данни, за да направите интеграцията с Shopiko платформата.

Бихте могли да активирате допълнението за връзка с euShipments от меню Допълнения > таб Всички. След като кликнете на допълнениято, ще се зареди допълнителна страница с информация. Инсталивайте от зеления бутот „Инсталирай допълнението“.

Install euShipments

След активиране на допълнението, е необходимо да попълните данните в полето API ключ (token).

Запазете със зеления бутон „Запис“ и презаредете страницата. Ако API ключът е коректен, името на компанията ще се попълни автоматично.

euShipments Settings

В допълнението за интеграция е необходимо да изберете дали да се генерира товарителница или поръчка (fulfillment).

Възможностите, предоставени с check box, е препоръчително да бъдат маркирани на ниво допълнение, ако поръчките, които обслужвате са само за територията на страната. Ако правите доставки и извън България, не маркирайте тези опции в допълнението, тъй като те не са активни за пратки извън България или включват само определени страни.

Същите функционалности са налични и при създаване на товарителниците. Ако пратката Ви е за страната, бихте могли да маркирате допълнителните условия на ниво товарителница.

Задайте метод на доставка

След като интеграцията е направена, е необходимо да зададете метод на доставка с euShipments. Влезте в меню Настройки > Доставка и създайте нов метод за доставка. Използвайте методите за зониране на доставките, за да зададете условията за доставка за поръчки извън България. Поръчки в България могат да бъдат доставени до адрес и до офис на куриер, а поръчки извън България – се доставят само до адрес.

euShipments options

Създаване на товарителница

След като е получена поръчка с избран метод на доставка чрез euShipments, има възможност за създаване на товарителница в администрацията на магазина.

euShipments way-bill

При създаване на товарителница автоматично се попълват данните на търговеца, които се вземат от профила в euShipments. Автоматично се попълва и информацията за доставка, заявена от клиента при приключване на поръчката.

euShipments way-bill creating

След създаване на товарителницата, има възможност за нейното принтиране, проследяване и изтриване от администрацията на магазина.

euShipments way-bill printing

Завършената товарителница автоматично се отразява в профила в euShipments.

Създаване на fulfillment поръчка

Освен куриерски услуги, бихте могли да използвате и fulfillment услуги с euShipments.

Най-напред е необходимо да създадете номенклатура с продуктите в профила си в euShipments, като е от особено значение попълването на реферетен номер за артикулите – той трябва да съвпада с ID на продукта или с неговия каталожния номер в платформата Shopiko, баркод на продукта и неговото име.

При получаване на поръчка, ще може да създадете поръчка към euShipments, с която да заявите изпращане на продуктите и данните за доставка. Създаването на поръчката ще е възможно само ако в номенклатурата с продукти в системата на euShipments е въведен поръчания продукт с коректен референтен номер.

След създаване на поръчката, тя ще се отрази автоматично в профила Ви в euShipments.

В случай че се нуждаете от съдействие, потърсете ни по чат, телефон или имейл.

Обновена: 21.04.2022
Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още