Upsell маркетинг инструментът стимулира покупката на по-голямо количество от един артикул. В този инструмент се прилага отстъпка при покупка на определено количество от един и същи продукт, включително и един и същи вариант на продукта.
Промоцията ще се активира при поръчка на един продукт при спазване на минималното заложено количество. Като не се очаква в количката да се добавят продукти от всички изброени категории, марки или конкретни продукти.
Изберете вид на отстъпката:
• Процентна отстъпка – прилага се за всички продукти в промоцията.
• Процентна отстъпка от стойността на 1 брой продукт – задава се процентна отстъпка, която се прилага само за 1 брой от цялото количество.
С тази настройка може да реализирате кампании от типа „Купи 3, плати 2“. Избирате „Процентна отстъпка от стойността на 1 брой продукт“ , задавате отстъпката да е 100% и минималното поръчано количество да е 3 броя. Отстъпката не се прилага за всеки 3-ти поръчан продукт (например 6 броя, 9 броя и т.н), а само при поръчка на 3 броя.
• Сума от стойността на поръчката – посочва се стойност, която се изважда от поръчката, ако е добавен артикул от промоцията.
• Сума от стойността на всеки продукт – посочената сума се изважда от стойността на всеки продукт, заложен в маркетинг инструмента.
• Безплатна доставка – при поръчка на артикулите от кампанията се прилага безплатна доставка за цялата покупка.
Сума, над която да е валидна отстъпката
Има възможност да се добави минимална стойност, над която да е валидна отстъпката.
Минимално количество
Посочвате минималното количество, което трябва да се добави в количката, за да се задейства промоцията.
Кои продукти?
Добавят се конкретни продукти, цели категории или всички артикули от определена марка.
Кога?
При Upsell инструмента може да се посочи период, за който е активна промоцията.
Прочетете също: Отстъпка с Cross Sell маркетинг инструмент в Shopiko
В случай че възникнат въпроси или имате нужда от съдействие, пишете ни в чата на сайта или се свържете с нас по имейл.