1. Начало
  2. Shopiko
  3. Как да активираме опцията за Facebook коментари в онлайн магазина?

Как да активираме опцията за Facebook коментари в онлайн магазина?

Допълнението „Facebook Коментари“ в Shopiko дава възможност на посетителите и клиентите Ви да коментират продуктите в магазина чрез своя Facebook профил.

За да се визуализира тази възможност, изпълнете стъпките по-долу:

1. Активирайте допълнението „Facebook Коментари“ в магазина – Допълнения » Научи повече » Инсталирай допълнението.

допълнението "Facebook Коментари"

2. Изберете максималния брой коментари, които да се визуализират под продукта.

брой коментари

3. Имате възможност да посочите модератори на коментарите. Модераторите ще имат възможност да редактират и трият коментарите. Възможно да се посочат повече от един модератор.

За да посочите модераторите, поставете User ID от личен профил. Ако искате да посочите няколко модератора, поставете техните User ID-та, като ги отделяте със запетая.

модератори

Въвеждането на модератори не е задължително.

4. Как да намерите своето User ID:

Вариант 1:

1. Влезте в своя Facebook профил и кликнете на стрелката (сочеща надолу) в горния десен ъгъл.

влизане в профила във FB

2. Изберете Settings и от менюто вляво кликнете на Apps and websites.

кликнете на Apps and website

3. Ще се зареди списък с приложенията, които сте свързали с Facebook. Кликнете на линка „view and edit“ на някое от тях.

view and edit

4. Скролнете до раздел Gеt hеlр frоm арр dеvеlореrs, ĸъдeтo ще видите своето ID под формата на цифрен код.

Gеt hеlр frоm арр dеvеlореrs

Вариант 2:

1. Логнете се в своя Facebook профил.

2. Натиснете CTRL + U.

3. Изчакайте да се зареди кода на страницата.

4. Натиснете CTRL + F – ще се визуализира поле долу в ляво, в което да поставите дума за търсене.

userid

5. Въведете в търсачката userID и натиснете Enter – ще се визуализира комбинация от цифри, която е Вашето User ID.

userID

6. Поставете User ID-то в полето „Модератори“ в настройките на допълнението в магазина.

След като направите настройките, запишете промените със зеления бутон в допълнението.

прозорецът за коментари

Във видимата част на магазина ще се визуализира прозорецът за коментари с Facebook под всеки продукт (в края на всяка продуктова страница), с възможност за подреждане на коментарите от нови към по-стари и обратно.

Обновена: 21.04.2022
Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още