1. Начало
  2. Shopiko
  3. Shopiko – Login с Facebook за клиенти

Shopiko – Login с Facebook за клиенти

Добавете към Вашия онлайн магазин функционалността за логин на Вашите клиенти с профил във Facebook, чрез активиране на допълнението "Login с Facebook за клиенти".

С това допълнение ще дадете възможност на потребителите Ви да създадат/влязат в акаунта си във Вашия магазин, като използват данните си за достъп за социалната мрежа.

Бележка: Допълнението "Login с Facebook за клиенти" не замества вградената функционалност на магазина за създаване на акаунт, но е алтернативен начин за създаване на акаунт.

Логването в магазина чрез Facebook спестява време на клиентите Ви, което може да повиши броя на създадените акаунти.

За да активирате допълнението, кликнете на "Научи повече" и след това "Инсталирай допълнението".

За да можете да използвате тази опция в магазина Ви, ще е необходимо да следвате следната процедурата по вграждане на Facebook login в Shopiko.

Стъпка 1: Създаване на Application във Facebook

1. Влезте в https://developers.facebook.com/.

2. В меню My Apps изберете Create New App.

3. Задайте име на Вашия App. Като Display Name можете да въведете домейна на своя магазин или неговото име.

Важно: Името НЕ може да съдържа "Facebook".

4. Завършете с бутон Create App ID.

5. Ще се зареди страницата на създаденото приложение. В горния ляв ъгъл се намира поле с App ID.

6. Копирайте този код и го поставете в настройките на допълнението "Login с Facebook за клиенти" във Вашия онлайн магазин.

Стъпка 2: Валидация на домейна (Domain Whitelisting)

1. Копирайте посочения в настройките на допълнението домейн. Това е адресът, на който може да бъде достъпен Вашия магазин. За домейните следва да бъде инсталиран SSL сертификат. Как да го направите ще научите от тази статия: SSL сертификат на магазина (Shopiko).

2. От страницата на App във Facebook изберете секция Products +, в новия прозорец потърсете Facebook Login » Set Up.

3. В новия прозорец посочете Web.

4. В раздел Tell us about your website » поле Site URL, въведете посочения в настройките на допълнението домейн (Стъпка 2) и потвърдете с бутон Save.

5. От менюто вляво изберете Settings » Basic, в полетата за Privacy Policy URL и Terms of Service URL поставете линковете към страниците с Политика за поверителност и Общи условия от Вашия онлайн магазин. Запишете с бутон Save changes.

6. Активиране на Facebook App. От плъзгача Status сменете от In development на Live. От падащото меню с категориите изберете Shopping.

7. Завършете процеса с бутон Запис в настройките на допълнението във Вашия онлайн магазин Shopiko.

След като сте изпълнили стъпките по-горе на страницата за "Вход за клиенти" във Вашия Shopiko магазин ще се покаже бутон "Вход с Facebook".

Важно: В случай че добавите нов или промените домейна на своя онлайн магазин, то следва да повторите стъпките по-горе, за да го верифицирате.

Обновена: 31.07.2019

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още