1. Начало
  2. Shopiko
  3. Как да добавим опцията за Login с Facebook за клиенти в онлайн магазина?

Как да добавим опцията за Login с Facebook за клиенти в онлайн магазина?

Добавете към Вашия онлайн магазин функционалността за логин на Вашите клиенти с профил във Facebook, чрез активиране на допълнението „Login с Facebook за клиенти„.

С това допълнение ще дадете възможност на потребителите Ви да създадат/влязат в акаунта си във Вашия магазин, като използват данните си за достъп за социалната мрежа.

Бележка: Допълнението „Login с Facebook за клиенти“ не замества вградената функционалност на магазина за създаване на акаунт, но е алтернативен начин за създаване на акаунт.

Логването в магазина чрез Facebook спестява време на клиентите Ви, което може да повиши броя на създадените акаунти.

За да активирате допълнението, кликнете на „Научи повече“ и след това „Инсталирай допълнението„.

Допълнение – Login с Facebook профил

За да можете да използвате тази опция в магазина Ви, ще е необходимо да следвате следните стъпки по вграждане на Facebook login в Shopiko.

Етап 1: Създаване на Application във Facebook

1. Влезте в https://developers.facebook.com/.

2. Изберете меню My Apps.

 Meta for Developers

3. Натиснете на бутон Create App.

Създаване на Application във Facebook

4. Пред Вас ще се отвори диалогов прозорец с няколко възможности в зависимост от търсената функционалност. Изберете Authenticate and request data from users with Facebook Login и натиснете бутона Next.

Authenticate and request data from users with Facebook Login

5. На следващата стъпка изберете втората опция No, I’m not building a game и кликнете на бутон Next.

Step I'm not building a game

6. В стъпка 3 е нужно да въведете име (Add an app name), имейл адрес (App contact email) и да изберете Вашия бизнес акаунт от падащото меню на Business Account. Накрая кликнете върху бутона Create App в долния десен ъгъл.

Create an app

7. Ще се зареди страницата на създаденото приложение. В горния ляв ъгъл се намира поле с App ID.

App ID

6. Копирайте този код и го поставете в настройките на допълнението „Login с Facebook за клиенти“ във Вашия онлайн магазин.

Настройки на Facebook Login-а

Етап 2: Публикуване на приложението

Нужно е да изпълните стъпките, които се визуализират в меню Dashboard. Започвате със стъпка едно.

1. Натиснете върху Customize this app от падащото меню избирате първата опция.

Customize this app

2. Oт новозаределия се прозорец на реда Settings кликнете върху бутон Go to settings.

Settings

3. Ще Ви се зареди секция Client OAuth settings необходимо е да въведе следната информация в следните полета:

  • „Valid OAuth Redirect URIs“ поставете URL адреса на Вашия онлайн магазин.
  • включете опцията „Login with the JavaScript SDK“
  • „Allowed Domains for the JavaScript SDK“ поставете URL адреса на Вашия онлайн магазин.
  • „Deauthorize callback URL“ поставете URL адреса на страницата за вход на клиенти във Вашия онлайн магазин.

За да запазите информация натиснете на бутон Save changes, който се намира в долния десен ъгъл.

Client OAuth settings

4. Натиснете на бутон Go back, за да се върнете към предходния прозорец, в който трябва да активирате още една опция.

 Settings

5. От секция Permissions на реда на „email“ > кликнете на бутон Add.

Permissions

6. Кликнете на бутон Go back, за да продължите със стъпките от меню Dashboard.

Dashboard

7. Продължете със стъпка 2 – Prepare and sumbit for App Review от падащото меню избирате първата опция, за да разгледате дали всичко е наред с подадената информация за тестове. Щом се уверите, че е подадена и Ви е посочено време, за да стартират тестовете, се връщате отново в Dashboard.

Prepare and sumbit for App Review

8. Избирате втората опция Business Verification от стъпка 2.

Business Verification

9. От бутон Start Verification стартирате със стъпките за верификация на Вашия бизнес. Верификацията е задължителна и е нужно да изпълните стъпките, които се изискват за нея.

Start Verification

10. След успешното верифициране на Вашия бизнес е нужно да продължите с последната опция от стъпка 2 – Data handling questions.

Data handling questions

11. Ще Ви се зареди нова страница, като е необходимо да натиснете на бутон Answer questions about data handling.

Answer questions about data handling

12. В новозаредилия се прозорец избирате Вашия бизнес акаунт от падащото меню и продължавате със стъпките, на които е нужно да отговорите.

падащо меню

13. От страничната лента с менюта натиснете на Publish > на реда на „Privacy policy URL“ кликнете на бутон Go to app settings.

Publish

Нужно е да попълните информация в следните полета:

  • „App domains“ – поставете URL адреса на Вашия онлайн магазин.
  • „Privacy Policy URL“ – поставете URL адреса на страницата за политика на поверителност от Вашия сайт.
  • „Terms of Service URL“ – поставете URL адреса на страницата за общи условия от Вашия сайт.

За да запазите информация натиснете на бутон Save changes, който се намира я долния десен ъгъл.

terms, privacy policy

14. Последна задължителна стъпка преди публикуването. Отворете отново меню Publish > на реда на „Data deletion URL“ кликнете на бутон Go to app settings.

Publish

Нужно е да попълните информация в следното поле:

• „User data deletion“ – поставете URL адреса на страницата за политика на поверителност от Вашия сайт.

Запазете информацията чрез бутона Save changes.

Save changes

15. Преди да натиснете на бутон Publish, Ви препоръчваме да добавите Вашия домейн в настройките на приложението.

• От страничната лента вляво натиснете на меню App settings и от падащото меню изберете Advanced > в секция Domain manager кликате на бутон Add a domain.

Domain manager

• Ще Ви зареди изскачащ прозорец, като е нужно в празното поле да поставите URL адреса на Вашия онлайн магазин.

• Натискате бутон Apply.

Запазете промените чрез бутона Save changes.

16. Вече сте готови, за да завършите процеса и да публикувате приложението. Нужно е да влезете в меню Publish и да натиснете на съответния бутон.

Publish

След като сте изпълнили стъпките по-горе на страницата за „Вход за клиенти“ във Вашия Shopiko, магазин ще се покаже бутон Вход с Facebook.

 Вход за клиенти

Ако срещнете затруднение на някоя от стъпките и имате нужда от съдействие, свържете с нас по чат, имейл или телефон.

Обновена: 11.01.2024

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още