Допълнението „Facebook Messenger чат“ в Shopiko осигурява възможността на Вашите клиенти да комуникират с Вас в чат.
За да се инсталира приложението, е необходимо да изпълните следните стъпки:
1. Влезте в профила си в Бизнес мениджър във Facebook: https://business.facebook.com
2. От списъка с менюта в лявата част на екрана изберете Inbox.
3. В горния десен ъгъл на екрана изберете бутон Setting (зъбно колело) и след това кликнете върху View all settings.
4. Избираме опцията Chat Plugin.
5. Кликаме на бутон Set up и след това избираме опцията Standart.
6. Ще се отвори прозорец, в който е необходимо да следвате стъпките, за да конфигурирате чат плъгина.
7. На третата стъпка Copy code копирайте кода с бутона Copy code.
8. Копирания код поставяте в администрацията на Shopiko магазина > меню Разработчик > Вграждане на код > At the beginning of След поставяне на кода, запазете настройките.
9. Върнете се в Бизнес мениджър и финализирайте настройките.
Прегледайте дали сте направили успешно интеграцията като влезете във видимата част на магазина. Ако в долния десен ъгъл видите иконата на Facebook Messenger, значи сте изпълнили правилно всички стъпки, описани по-горе.
В случай че имате нужда от съдействие, свържете се с нас в чат, имейл или по телефон.