1. Начало
  2. Shopiko
  3. Интеграция на Facebook Messenger чат в магазина (Shopiko)

Интеграция на Facebook Messenger чат в магазина (Shopiko)

Допълнението „Facebook Messenger чат“ в Shopiko осигурява възможността на Вашите клиенти да комуникират с Вас в чат.

За да се инсталира приложението, е необходимо да изпълните следните стъпки:

1. Влезте в администрацията на Вашия магазин » меню Допълнения. Активирайте допълнението „Facebook Messenger чат„. Ще Ви се визуализира следния прозорец:

Facebook Messenger чат

2. Влезте в Вашата бизнес страница във Facebook » Информация.

Информация

3. Копирайте ID на страницата.

Копирайте ID на страницата

4. Поставете ID кода в полето в настройките на допълнението в магазина.

Поставете ID кода в полето в на

5. Валидация на домейна (Domain Whitelisting).

За да активирате Facebook Messenger чат, е необходимо да потвърдите собствеността и коректността на домейните, насочени за Вашия онлайн магазин.

Domain Whitelisting

Следвайте стъпките, за да потвърдите собствеността на домейните:

1. Влезте във Вашата бизнес страница във Facebook, кликнете „Настройки“ в горната част на екрана:

Влезте във Вашата бизнес страница във Facebook

2. Изберете Messenger Platform в ляво.

Изберете Messenger Platform в ляво

3. В полето „Whitelisted Domains“ въведете домейните, свързани с магазина Ви, разделяйки ги с „enter“.

Whitelisted Domains

Важно: В случай че добавите нов или промените домейна на своя онлайн магазин, то следва да повторите стъпките по-горе, за да го верифицирате.

6. Завършете интеграцията с Facebook Messenger чат, като направите финалните настройки и потвърдете със „Запис“.

Πocлeднaтa стъпка е настройка на чат прозореца, който Вашите посетители ще могат да използват, за да Ви оставят съобщения.

Поведение на чат прозореца при зареждане на магазина. Можете да зададете дали прозорецът да бъде затворен или отворен, когато посетител зареди магазина.

Показване на чата след определен период от време (секунди). Въведете секунди, след които чат прозорецът ще се покаже, в случай че сте избрали той да е отворен при посещение на магазина.

Съобщение за потребителите, които са логнати в профила си във Facebook. Въведете съобщение, което ще се покаже на потребителите, които са логнати в профила си. Например: „Здравейте! С какво можем да Ви помогнем?“.

Съобщение за потребителите, които не са логнати в профила си във Facebook. Въведете съобщение за потребителите, които не са логнати в профила си във Facebook. Например: „Здравейте! За да ни оставите съобщение, е нужно да се логнете във Вашия Facebook профил“.

Цветова схема. Цветовата схема е съобразена с използвания от Вас дизайн темплейт.

Цветова схема

7. Вашият Facebook Messenger чат е добавен успешно във Вашия Shopiko магазин.

Вашият Facebook Messenger чат е добавен успешно
Обновена: 29.09.2021

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още