1. Начало
  2. Shopiko
  3. Интеграция на Facebook Messenger чат в магазина (Shopiko)

Интеграция на Facebook Messenger чат в магазина (Shopiko)

Допълнението „Facebook Messenger чат“ в Shopiko осигурява възможността на Вашите клиенти да комуникират с Вас в чат.

За да се инсталира приложението, е необходимо да изпълните следните стъпки:

1. Влезте в профила си в Бизнес мениджър във Facebook: https://business.facebook.com

2. От списъка с менюта в лявата част на екрана изберете Inbox.

Inbox menu

3. В горния десен ъгъл на екрана изберете бутон Setting (зъбно колело) и след това кликнете върху View all settings.

Settings

4. Избираме опцията Chat Plugin.

Messenger chat plugin

5. Кликаме на бутон Set up и след това избираме опцията Standart.

Inbox settings chat plugin
Standart method

6. Ще се отвори прозорец, в който е необходимо да следвате стъпките, за да конфигурирате чат плъгина.

Set up chat plugin steps

7. На третата стъпка Copy code копирайте кода с бутона Copy code.

Copy code chat plugin

8. Копирания код поставяте в администрацията на Shopiko магазина > меню Разработчик > Вграждане на код > At the beginning of След поставяне на кода, запазете настройките.

Вграждане на Messenger в Shopiko

9. Върнете се в Бизнес мениджър и финализирайте настройките.

Finish instaling Messenger

Прегледайте дали сте направили успешно интеграцията като влезете във видимата част на магазина. Ако в долния десен ъгъл видите иконата на Facebook Messenger, значи сте изпълнили правилно всички стъпки, описани по-горе.

В случай че имате нужда от съдействие, свържете се с нас в чат, имейл или по телефон.

Обновена: 06.01.2023
Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още