Неведнъж сме казвали, че обратната връзка от клиенти е много ценна и важна за развитието на всеки бизнес. И твърдо стоим зад думите си особено когато обратната връзка е свързана с оценка на продукти или услуги, които се предлагат онлайн.
Специфичното в случая е, че когато продавате стоки или услуги в интернет, клиентите не могат да добият пълна представа за качествата им. Един от малкото фактори, на които могат да се доверят, е отзивите на други хора, които вече са ги тествали.
В Shopiko вече има допълнение, наречено „Ревюта и рейтинг на продукти със Stamped“, с което потребителите могат да споделят отзиви и да оставят коментари за продуктите в магазина Ви. За да могат клиентите да се възползват от него, е необходимо да въведат имейла си и да оставят своята обратна връзка в писмен вид заедно с оценка от 1 до 5 звезди.
Приложението Stamped изисква да си създадете регистрация в https://stamped.io. Правите си профил на магазина и започвате да събирате клиентски ревюта. В момента, в който стартирате процеса по регистрация, избирате „custom platform“ и попълвате полетата с URL адреса на Вашия сайт и името на онлайн магазина.
Избирате Proceed, след което ще получите и два ключа – публичен и частен.
Следващата стъпка е да влезете в административния панел на Вашия Shopiko магазин и да въведете двата ключа в съответните места.
Когато сте готови с тази част, избирате начина, по който искате да се визуализират клиентските отзиви на сайта Ви. Накрая запаметете въведените настройки, като натиснете бутона Запис.
Можете да се възползвате от опцията дали ревютата да се показват незабавно на продуктовата Ви страница, или е необходимо да минат първо през Вашето одобрение. Можете да зададете тази настройка още по време на регистрацията в Stamped.
Прочетете също: Как да активираме мобилната версия на онлайн магазина?
В случай че имате нужда от съдействие, пишете ни в чата на сайта, за да Ви съдействаме.