https://help.superhosting.bg/why-can-not-send-mail.html
  • bg

Хостинг, Домейни, Cloud, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Мога да получавам имейли, но не мога да изпращам. Защо?

Е-mail проблеми
email, e-mail, мейл клиент, имейл, поща, пощенска кутия, проверка на поща, изпращане на писмо

Чести причини, при които могат да се получават съобщения, но не могат да се изпращат, са следните:

1. Затворен 25-ти порт

По подразбиране повечето имейл клиенти (Outlook, Outlook Express, Mozilla Thunderbird) са настроени да работят (изпращат писма) през 25-ти порт. Често обаче Интернет доставчикът или системният администратор на локалната мрежа затваря (забранява) 25-ти порт с цел предотвратяване на изпращането на СПАМ. По този начин вашият имейл клиент не може да осъществи връзка до сървъра и извежда съобщение от типа "Connection to server failed" или "Cannot connect to server". Поради тази причина на сървърите на СуперХостинг.БГ е добавена възможност проверката на имейл да се осъществява през 26-ти порт. За целта в настройките на имейл клиента трябва порта да се промени от стандартния 25-ти на 26-ти порт.

2. SMTP authentication

За да можете да изпращате имейл съобщения, посредством имейл клиент, в настройките на клиента трябва задължително да е включена опцията "use security authentication".

Повече информация за включване на "SMTP authentication" при най-често използваните имейл клиенти можете да намерите в следните статии:

MS Outlook 2003
MS Outlook 2002/XP
Microsoft Outlook Express
Mozilla Thunderbird

Опцията "SMTP authentication" няма отношение при изпращането на имейл съобщения, посредством Webmail.

Ако сте променили порта и сте се уверили, че SMTP идентификацията е активирана, но все още не можете да изпращате имейли, свържете се с отдела по Техническа поддръжка на СуперХостинг.БГ.

500px270px
SuperHosting.BG

Коментари

Все още няма коментари

Уведоми ме при
avatar
wpDiscuz
Всички права запазени © 2005-2017 , www.superhosting.bg