1. Начало
  2. Имейл (e-mail)
  3. Е-mail проблеми
  4. Мога да получавам имейли, но не мога да изпращам. Защо?

Мога да получавам имейли, но не мога да изпращам. Защо?

Чести причини, при които могат да се получават съобщения, но не могат да се изпращат, са следните:

1. Затворен 25-ти порт

По подразбиране повечето имейл клиенти (Outlook, Outlook Express, Mozilla Thunderbird) са настроени да работят (изпращат писма) през 25-ти порт. Често обаче интернет доставчикът или системният администратор на локалната мрежа затваря (забранява) 25-ти порт с цел предотвратяване на изпращането на СПАМ. По този начин вашият имейл клиент не може да осъществи връзка до сървъра и извежда съобщение от типа "Connection to server failed" или "Cannot connect to server". Поради тази причина на сървърите на СуперХостинг.БГ е добавена възможност изпращането на имейли да се осъществява през 26-ти порт. За целта в настройките на имейл клиента трябва да се промени порта от стандартния 25-ти на 26-ти порт.

2. SMTP authentication

За да можете да изпращате имейл съобщения, посредством имейл клиент, в настройките му трябва задължително да е включена опцията за използване на идентификация при изпращане на мейли.

Повече информация за включване на "SMTP authentication" при най-често използваните имейл клиенти можете да намерите в следните статии:

MS Outlook 2003
MS Outlook 2002/XP
Microsoft Outlook Express
Mozilla Thunderbird

Опцията "SMTP authentication" няма отношение при изпращането на имейл съобщения през Webmail.

Ако сте променили порта и сте се уверили, че SMTP идентификацията е активирана, но все още не можете да изпращате имейли, свържете се с отдела по Техническа поддръжка на СуперХостинг.БГ.

Обновена: 25.09.2011

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още