1. Начало
  2. Имейл (e-mail)
  3. Е-mail проблеми
  4. Не мога да изпращам имейли. Защо?

Не мога да изпращам имейли. Защо?

Някои от често срещаните причини, поради които не могат да се изпращат съобщения, но могат да се получават, са некоректни настройки в имейл клиента/приложението.

1. SMTP authentication

За да можете да изпращате имейл съобщения през имейл клиент, в настройките му трябва задължително да е включена опцията за използване на идентификация при изпращане на мейли (SMTP authentication).

Повече информация за включване на "SMTP authentication" при най-често използваните имейл клиенти можете да намерите в следните статии:

🔗 MS Outlook 2003 | Help
🔗 MS Outlook 2002/XP | Help
🔗 Microsoft Outlook Express | Help
🔗 Mozilla Thunderbird | Help

Опцията "SMTP authentication" няма отношение при изпращането на имейл съобщения през Webmail.

2. Затворен 25-ти порт

По подразбиране при автоматична настройка имейл клиентите (Outlook, Mozilla Thunderbird) избират порт 25 за изходящия мейл сървър. Възможно е обаче интернет доставчикът или системният администратор на локалната мрежа да затвори (забрани) 25-ти порт с цел предотвратяване на изпращането на СПАМ. Когато порт 25 е забранен, Вашият имейл клиент няма да може да осъществи връзка с изходящия мейл сървър и ще покаже съобщение от типа "Connection to server failed" или "Cannot connect to server". Поради тази причина на сървърите на СуперХостинг.БГ е добавена възможност изпращането на имейли да се осъществява през 26-ти порт.

Препоръчително е да използвате криптирана връзка с мейл сървъра. Такава връзка се активира, като в настройките на имейл клиента изберете SSL/TLS връзка. Портовете при сигурната връзка са: POP 995, IMAP 993 и SMTP 465. Вижте още в категория "Настройки на имейл клиент".

Бележка: За още възможни причини писмото Ви да не бъде доставено до получателя вижте: 🔗 Често срещани SMTP статус кодове и съобщения при недоставена поща | Help

3. Настройка в cPanel » Имейл маршрутизиране

В случай че имейл услугата на домейна е насочена с MX запис и се обработва от мейл сървъра към хостинг акаунта, но в Имейл маршрутизиране е избрана опцията Отдалечен мейл сървър, при опит за изпращане на писмо през уеб/мейл клиент е възможно да се получи съобщение за грешка "451 Temporary local problem - please try later".

В този случай е нужно в cPanel » Имейл маршрутизиране да се промени опцията на Локален мейл сървър.

Вижте още:

🔗 Не ми работи имейла. Какви може да са причините за това? | Help

Обновена: 11.10.2019

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още