1. Начало
  2. WordPress
  3. 5 най-популярни чат плъгини за WordPress

5 най-популярни чат плъгини за WordPress

Изграждането на добър и конкурентен онлайн бизнес е от изключително значение в днешно време. Важен елемент от онлайн присъствието е възможността за бърза комуникация с потребителите. Това можете да постигнете чрез добавяне на чат в сайта Ви.

В тази статия ще разгледаме най-популярните плъгини за чат, които можете да интегрирате във Вашия WordPress сайт.

1. Tawk.to Live Chat

За да интегрирате чат системата на Tawk.to в WordPress, е необходимо да инсталирате плъгина Tawk.to Live Chat. Той е безплатен и можете да го свалите през официалната директория с плъгини за WordPress или да го потърсите и инсталирате директно през администрацията на WordPress. 

Как можете да инсталирате плъгин, ще откриете в нашата статия: 🔗 Инсталация и активация на плъгин в WordPress | Help

След активацията е необходимо да въведете данните за профила Ви в платформата на tawk.to или ако нямате такъв да се регистрирате. 

Въвеждане на данни за връзка към профила Ви в tawk.to.
Въвеждане на данни за връзка към профила Ви в tawk.to.

След което за да бъде видим чатът в сайта Ви, трябва да го добавите от падащото меню “Select property” и да изберете темплейт на чата. Така ще свържете Вашия WordPress с платформата им.

Свързване на сайта с чат платформата tawk.to.
Свързване на сайта с чат платформата tawk.to.

Плъгинът предоставя възможност за управление на позиционирането на чат формата в сайта посредством меню “Visibility Options”. Чатът може да бъде видим в целия сайт или на конкретна страница. Можете да го активирате или премахнете за конкретен URL адрес.

Ето как ще изглежда чатът с плъгин Tawk.To Live Chat за Вашите посетители.
Ето как ще изглежда чатът с плъгин Tawk.To Live Chat за Вашите посетители.

Можете да създавате оператори за чата и да менажирате ролите и профилите им. Чат комуникациите се осъществяват през профила Ви в сайта tawk.to. Там имате възможност за промяна на стила и визията на чата. 

2. Zendesk Chat

За да използвате Zendesk, е необходимо да имате регистрация в zendesk.com. При регистрирането ще получите служебен поддомейн, който ще използвате за интеграцията на чата в сайта Ви и допълнителен HTML код, който можете да вмъкнете в него. 

За свързването на профила Ви в Zendesk можете да инсталирате плъгин Zendesk Chat.

Плъгинът можете да инсталирате директно през администрацията на WordPress.

След инсталацията и активацията на плъгина, в администрацията на сайта ще бъде създадено ново меню Zendesk Chat, в което ще можете да добавите Вашето потребителско име, парола и поддомейн, генерирани от системата на zendesk.com

Връзката на профила Ви в zendesk.com с WordPress.
Връзката на профила Ви в zendesk.com с WordPress.

Управлението на чат комуникациите се извършва чрез тяхната платформа.

Zendesk предоставят няколко плана, при които можете да добавите функционалности към Вашия чат (брой оператори, брой паралелни чатове, промяна на дизайна на формата и др.)

Изглед на Zendesk чата за Вашите потребители.
Изглед на Zendesk чата за Вашите потребители.

3. Facebook Messenger Customer Chat

Ако разполагате със страница на Вашия бизнес във Facebook, можете да свържете сайта Ви със социалната мрежа и да използвате разработения от тях чат.  

Можете да добавите плъгина “Facebook Messenger Customer Chat” през администрацията на WordPress » “Плъгини” » “Добавяне на още”.

След активирането на плъгина в администрацията на WordPress, ще бъде създадено ново меню “Customer Chat”. Посредством него ще можете да направите връзката със страницата Ви във Facebook. Трябва да изберете бутона “Setup Customer Chat” и да въведете Вашите данни за социалната мрежа на страницата, която ще добавите.

Първата стъпка от настройката на Facebook Messenger Customer Chat.
Първата стъпка от настройката на Facebook Messenger Customer Chat.

Необходимо е да следвате стъпките, където ще можете да персонализирате изгледа на чата (избор на език, цвят, поздравително съобщение и други).

Конфигуриране на чата чрез Facebook Messenger.
Конфигуриране на чата чрез Facebook Messenger.

След приключване на тези стъпки, чатът е успешно интегриран в WordPress, а комуникациите ще бъдат получавани и управлявани през Messenger приложението на Facebook.  

Facebook Messenger Customer Chat след приключване на интеграцията.
Facebook Messenger Customer Chat след приключване на интеграцията.

4. WP Live Chat Support

Ако желаете да добавите чат в сайта Ви, без той да е обвързан с външни платформи, можете да се насочите към плъгина WP Live Chat Support

Управлението на чата след инсталацията на плъгина се извършва през меню “Чат на живо”. Посредством подменюто “Настройки” ще имате възможност да модифицирате изгледа на чата.

Настройките на WP Live Chat Support плъгина.
Настройките на WP Live Chat Support плъгина.

Чат сесиите ще можете да управлявате през подменюто “Чат на живо”.  Информацията от чатовете се запазва в базата данни на WordPress.

Визуализация на чата с WP Live Chat Support за потребителите.
Визуализация на чата с WP Live Chat Support за потребителите.

5. Tidio Live Chat

Плъгинът Tidio Live Chat предлага модерен дизайн и възможност за използване на мобилно и десктоп приложение. Имате възможност дори да свържете Вашия Facebook Messenger с тяхната платформа. 

За да използвате този чат, е необходимо да инсталирате плъгина в WordPress и да въведете данните за профила Ви в tidio.com. В случай че нямате такъв профил, ще бъдете насочени към създаването му.

Първи стъпки в настройката на Tidio Chat.
Първи стъпки в настройката на Tidio Chat.

В стъпките на конфигуриране въвеждате основната информация за сайта Ви, операторите и визията на чата. 

Конфигурация на live чатa в платформата на Tidio.com.
Конфигурация на live чатa в платформата на Tidio.com.

След приключване на първоначалната настройка ще можете да управлявате чата и неговите функционалности през профила Ви в tidio.com

Изглед на чата Tidio след интеграцията.
Изглед на чата Tidio след интеграцията.

начало ⇑

Обновена: 13.05.2020

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още