През меню (Имейл) Имейл адрес по подразбиране в cPanel, можете да определите какво ще се случва с писмата, които са изпратени към Ваши невалидни имейл адреси на даден домейн.
От тук можете да зададете един имейл адрес (catch-all address), към който ще бъдат насочвани тези писма. Или да оставите настройката по подразбиране, при която към изпращача се връща съобщение за грешка.
(1) От падащото меню изберете домейна, за който ще извършвате настройка. Под менюто ще видите актуалните текущи настройки.
(2) Отхвърляне на съобщението с грешка: Изберете тази опция, ако искате към изпращача да се върне съобщение, че имейлът не е достигнал получателя, тъй като такъв имейл адрес не съществува. Можете да определите какво ще съдържа съобщението, по подразбиране е No Such User Here.
(3) Пренасочване към имейл адрес: С тази опция можете да зададете един имейл адрес, в който ще се събират всички писма, изпратени до несъществуващи имейл адреси (към избрания домейн).
(4) Кликнете на Разширени настройки, за да видите още възможности за настройка.
(5) Пренасочване към системния акаунт „cpuser“: Писмата се пренасочват и събират в системния имейл акаунт (cpuser@mysitename.com).
(6) Свързване с програма: Чрез тази опция можете да насочите писмата към програма, която задължително трябва да се намира в хостинг акаунта. В наличното поле попълнете пътя до програмата. Например myprogram/myscript.php . Необходимо е скриптът да е с права 0755.
(7) Отхвърляне (Не е препоръчително): Отхвърляне на имейл съобщението, без да се връща съобщение към изпращача и без да се доставя до която и да е кутия.