1. Начало
  2. Имейл (e-mail)
  3. Имейл акаунти в cPanel

Имейл акаунти в cPanel

През меню Имейл акаунти в контролния панел cPanel можете да създавате имейл акаунти (пощенски кутии) към Вашите домейни.

През това меню можете да управлявате вече създадените пощенски кутии, да променяте паролите, дисковата квота или да ограничавате определени функционалности.

Списък с имейл акаунти и опции за управлението им.
Създадени имейл акаунти и опциите за управлението им.

🔗 Имейл?! Вие ни попитахте, а ние отговаряме (Видео) | Blog

Създаване на нов имейл акаунт

Към всеки добавен домейн в cPanel можете да създавате пощенски кутии. Например ако домейнът Ви е mysupersite.com, можете да създадете имейл адреса info@mysupersite.com.

За да създадете нов имейл акаунт, изберете Добавяне.

🔗 Как да създам имейл акаунт (пощенска кутия) през cPanel? (видео) | Help
Подробно упътване за създаване на нов имейл акаунт в cPanel.

🔗 Създаване и управление на пощи през клиентския профил | Help
Имейл акаунти можете да създавате и през клиентския Ви профил в superhosting.bg.

Списък с имейл акаунти

Търсене и филтри

Когато пощенските кутии са много на брой или към няколко различни домейна, можете лесно да потърсите точно определен акаунт чрез полето за Търсене или с филтрите.

С опцията Филтър можете бързо да сортирате списъка и да видите само имейл акаунтите, които са превишили квотата си (Превишена квота) или тези, на които има наложени някакви ограничения (Ограничени).

Резултати на страница

Можете да изберете по колко акаунта да се показват в списъка на една страница.

Системен имейл акаунт

Системният имейл акаунт се използва от системата на контролния панел. Потребителското име и парола съвпадат с данните за достъп до cPanel. Този акаунт не може да бъде изтрит или да бъде без зададена квота.

Ограничения

В този раздел се показва информация за активирани ограничения на имейл акаунта. За всеки имейл акаунт може да се поставя ограничение за достъп до пощата, получаване и изпращане на имейл съобщения.

Ограниченията за имейл акаунт се управляват през Управление.

Управление на имейл акаунт

Управление

За да промените паролата, дисковата квота или ограниченията за пощенската кутия, изберете Управление.

🔗 Управление на имейл акаунти в cPanel | Help
Промяна на парола, промяна на дисковата квота, задаване на ограничения.

Изтриване

Можете да изтриете определен имейл акаунт - с бутон Изтриване, показващ се в раздела за дадения имейл акаунт.

Можете да изтриете няколко имейл акаунта наведнъж. За целта маркирайте акаунтите, които искате да премахнете и използвайте бутона Изтриване, намиращ се над списъка.

Изтриване на няколко имейл акаунта наведнъж.

Важно: При изтриване на имейл акаунт се изтрива и съществуващата имейл кореспонденция в него.

Проверка на имейл

Можете да проверите пощенската кутия с Проверка на имейл. След кликване на бутона, в браузъра ще се зареди отделен таб с уебмейл.

Уебмейл клиенти.

Можете да изберете един от уебмейл клиентите Horde или RoundCube, през който да работите с пощата.

Бележка: Ако в уебмейл или имейл клиента имената на папките не се визуализират коректно, това може да се дължи на използвания енкодинг, в който са записани. Вижте повече за опцията "UTF-8 Mailbox Names" в статията Управление на имейл акаунти в cPanel (Системен имейл акаунт).

🔗 Как да проверя пощата си чрез уеб мейл? (видео) | Help

🔗 Как мога да проверявам пощата си след като имам създаден имейл акаунт? | Help

Настройка на устройства

За да настроите пощенската кутия в даден имейл клиент/програма, ще са Ви нужни определени данни.

Данни за настройка на имейл клиент.

В меню Настройка на устройства можете да видите всички нужни данни, както и скриптове за автоматично конфигуриране на най-използваните имейл клиенти като Mozilla Thunderbird, MS Outlook, Mac Mail, iPhone, Android и други.

🔗 Категория: Настройка на имейл клиенти | Help
Помощни статии за настройка на различни имейл клиенти.

Обновена: 24.09.2019

Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още