https://help.superhosting.bg/from-pop3-to-imap.html
  • bg

Хостинг, Домейни, Cloud, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Как да премина от POP3 към IMAP?

Имейл (e-mail)
pop3, imap, imap4, поп3, имап, протокол за поща, mail protocol, промяна от POP3 към IMAP

Основните начини за комуникация на мейл клиент с мейл сървъра се осъществяват чрез протоколите POP3 и IMAP.

След като вече имейл акаунт е настроен за проверка в имейл клиент чрез определен протокол, то няма възможност за смяна на протокола в настройките на имейл акаунта, т.е. не се поддържа промяна на протокола към IMAP, след като вече имейл акаунта е бил проверяван по POP3 или обратно.

При използване на POP3 протокола писмата се изтеглят на локалния компютър на потребителя чрез e-mail клиент от сървъра . По подразбиране всички изтеглени писма не се запазват на сървъра. За да преминете към използване на IMAP протокол е необходимо (1) да се настрои отново имейл акаунта по IMAP, (2) да се копират писмата и (3) да се премахне POP3 акаунта.

1. Докато имейл адреса е настроен в имейл клиента по POP3 е необходимо да се настрои още веднъж същия адрес като при създаването му се избере протокол IMAP . Всички настройки на имейл акаунта са същите като при по POP3, с изключение на протокола. По този начин един и същ имейл акаунт го има настроен 2 пъти - веднъж за проверка чрез протокола POP3 и веднъж за проверка чрез IMAP.

Подробни инструкции за настройка на различни имейл клиенти могат да бъдат намерени тук . След успешно създаване на имейл акаунта, ще се появи нова папка с името на имейл акаунта, в която са налични като подпапки системните директории (Inbox, Drafts, Sent, Trash).

2. Необходимо е да се копират писмата от стария акаунт (POP3) в новия (IMAP). Това може да се направи като  се отвори директория Inbox, в която са всички входящи писма на стария акаунт. Маркирате писмата с клавишната комбинация Ctrl + A, кликвате с десен бутон върху маркираните писма, избирате от контекстното меню опция "Copy to" и посочвате директория Inbox на новия акаунт. В случай че не откривате опция "Copy To" , можете да завлачите с мишката писмата от единия в другия Inbox. Копирането на писмата може да отнеме различно време в зависимост от техния брой и размер. Не е препоръчително да прекъсвате копирането преди да е завършило докрай.

3. След като се уверите, че писмата са копирани в Inbox на IMAP акаунта, е необходимо да изтриете стария акаунт. Това може да се направи отново от настройките на имейл клиента. Необходимо е да маркирате имейл акаунта и да изберете опция Remove или Delete (в зависимост от версията на имейл клиента) .

500px270px
SuperHosting.BG
    Имейл (e-mail)
  • Настройка на имейл акаунт в Android 4.0+ (Gmail имейл клиент)
    По подразбиране имейл клиентът Gmail е наличен на повечето Android устройства. В случай че не откривате този клиент на вашето устройство, можете да го потърсите в Google Play магазина или... »
  • MS Outlook 2016 - Имейл настройки
    Проверка на настройките на добавен имейл акаунт За да отворите настройките, на вече добавен имейл акаунт в Outlook 2016, кликнете на File, след това на Account Settings и от падащото меню... »
  • Имейл адрес по подразбиране в cPanel
    През меню (Имейл) Имейл адрес по подразбиране в cPanel, можете да определите какво ще се случва с писмата, които са изпратени към невалидни имейл адреси на даден домейн. От тук можете... »
  • Интелигентна спам защита
    Към всички хостинг планове и Managed VPS сървърите, предлагани от СуперХостинг.БГ, е включена стандартна защита от спам имейл съобщения. Към планове СуперПро и СуперХостинг, както и всички Managed VPS услуги, се... »
  • iPhone (iOS 4/5/6) - Имейл настройки
    За да настроите пощата си на мобилен телефон iPhone 4, 4S, 5, следвайте описаните стъпки. В случай че сте обновили iOS версията на вашия iPhone, погледнете следната статия: iPhone (iOS... »
Всички права запазени © 2005-2017 , www.superhosting.bg