Когато даден имейл акаунт е новосъздаден, стандартно при проверката му в уеб/мейл клиент (IMAP), всички негови първоначални папки се виждат по подразбиране.
Когато обаче имейл акаунтът не е току-що създаден, някои допълнително създадени мейл папки в него може да не се видят през всички уеб/мейл клиенти. Една от възможните причини за това е, ако мейл акаунтът е преместван от един сървър на друг. След преместването на мейл кореспонденцията ще е нужно да се абонирате наново за всички папки, които не виждате в уеб/мейл клиента.
В определени случаи е възможно да не виждате и папката „spam„. Тази папка се създава след активиране на опцията „Преместване на писмата в Спам папка“ (Spam Box) в спам филтъра SpamAssassin.
За да се покажат липсващите мейл папки, трябва да се „абонирате“ за тях през настройките на съответния уеб/мейл клиент.
Абонирането за дадена папка я прави „видима“ във всички други мейл клиенти, през които се проверява даденият имейл акаунт.
Системните папки Inbox, Drafts, Sent и Trash са защитени от премахване на абонамента. Тези папки ще се виждат във всички мейл клиенти и уебмейл клиенти, през които се проверява пощата.
Roundcube
Абониране за IMAP папки през уебмейл клиента Roundcube
За да се абонирате за дадена папка в Roundcube, достъпете настройките в Settings » Folders. В списъка с папки сложете отметка на тази, която желаете да се показва.
Настройката се записва автоматично и ще се получи потвърдително съобщение „Successfully subscribed to folder.“.
Вижте още:
🔗 Mozilla Thunderbird – Абониране (subscribe) за IMAP папки | Help