Може да използвате автоматични отговори (autoresponders), за да изпращате автоматично отговор на някой, който ви е изпратил поща. Това може да бъде полезно, когато сте на почивка или не може да отговорите веднага.
За да създадете автоматичен отговор, влезте в контролния панел cPanel, в меню (Имейл) „Автоматични отговори“ и кликнете на „Добавяне на автоматичен отговор„.
(1) От падащото меню Енкодинг изберете кодировка на вашето съобщение.
Важно: За да се визуализира коректно съобщението ви, изберете енкодинг utf-8.
(2) В полето „Интервал“ въведете часове, в които да не се изпраща автоматичен отговор, след като е било изпратено вече едно съобщение. Това се използва, ако водите активна кореспонденция с определен имейл адрес (например ваш клиент), след изпращането на първото автоматично съобщение, в посочения брой часове след това да не се изпращат още автоматични съобщения.
(3) В полето „Имейл“ въведете началото на вашия имейл адрес, като от падащото меню изберете домейна (4), към който е създадена пощенската кутия.
(5) Попълнете например вашето име.
(6) В „Тема“ можете да посочите subject-а на автоматичния отговор. Ако въведете „%subject%“, то ще се взема автоматично темата на съобщението, което сте получили.
(7) Можете да сложите отметка в „Това съобщение съдържа HTML„, ако желаете в съдържанието на автоматичния отговор да се съдържа HTML код. Ако оставите опцията деактивирана, съдържанието на автоматичния отговор ще се изпраща в чист текст.
(8) В текстовото поле „Съдържание“ въведете текста на вашето автоматично съобщение.
(9) Можете да изберете от кога да се активира автоматичния отговор, и до кога да е активен. За да се активира веднага след създаването, за Start оставете Веднага.
Запишете автоматичния отговор с „Добавяне/Промяна„.
Ще се зареди потвърдително съобщение, относно успешното създаване на автоматичен отговор.