Домейните от областта .BG могат да се трансферират (прехвърлят) между различните акредитирани от Регистъра регистратори. СуперХостинг.БГ, като акредитиран регистратор от областта .BG поддържа и тази възможност.
Условията за трансфер (промяна на Регистратора) на домейн от областта .BG са:
1. Таксата за трансфера е равна на цената за регистрация (подновяване) на домейн от областта .BG за 12 месеца.
2. След трансфера домейнът се подновява за 12 месеца, считано от датата на приключване на трансфера.
3. Периодът до изтичане на домейна, който е бил наличен преди трансфера, се губи. С оглед използване на целия платен период от регистрацията на даден домейн, е най-добре трансфер да се стартира през последния месец от периода на регистрация на домейна. По този начин периодът, който ще се загуби, ще бъде сведен в рамките на един месец.
Разбира се при желание на Регистранта няма проблем трансферът да бъде стартиран по всяко време от периода на регистрация на домейна.
За да се осъществи трансферът е необходимо:
1. Да се пусне поръчка за трансфер през нашия сайт.
2. След като се заплати и се активира поръчката, домейнът да се конфигурира.
Необходими документи за трансфер на .BG домейн
1. Физическо лице
Ако домейнът е регистриран на физическо лице, единственият документ, който се изисква за осъществяването на трансфера, е подписана заявка за трансфер или пълномощно в полза на СуперХостинг.БГ, което ни упълномощава да представляваме Регистранта пред Регистър.БГ.
2. Юридическо лице
За юридически лица, освен подписаната заявка или пълномощно, се изисква и представяне (изпращане) на официален документ за идентификация на фирмата (организацията).
Ако фирмата (организацията) е регистрирана в Търговския регистър, справката се прави от нас служебно.
За всички други юридически лица, които не са регистрирани в Търговския регистър, и за които не може да се направи онлайн справка, към пълномощното се прилага и ЕДИН от следните документи, в зависимост от статута на фирмата:
а/ Удостоверение за актуално състояние на фирмата (организацията)
Актуалното състояние не трябва да е по-старо от шест месеца. Ако на него има срок на валидност от значение е посочената дата. Прилага се копие, подписано от управител и заверено „Вярно с оригинала“ и фирмен печат. Удостоверение за актуално състояние се издава от съда, като Регистър.БГ признава и такива издадени от „Информационно обслужване“ АД.
б/ Съдебно решение за регистрация на фирмата (организацията)
За новорегистрирани фирми (организации) през първите шест (6) месеца след регистрацията съдебното решение играе ролята на удостоверение за актуално състояние.
Адресът, на който трябва да изпратите документите, е: гр. София, 1797, кв. Изток, бул. Д-р Г. М. Димитров №36.
Електронно подписани заявки се изпращат на e-mail адрес: sales@superhosting.bg.
След активирането на поръчката за трансфера и предоставянето на документите от страна на клиента, трансферът на домейна при нас се осъществява в рамките на 24 часа.