Можете да създавате имейл адреси към Вашия домейн в СуперХостинг.БГ през клиентския Ви профил в superhosting.bg.
Според използваната услуга изберете меню:
- Хостинг: Хостинг акаунти » Настройки » раздел Пощи » Настройки.
- Shopiko » Детайли » раздел Създаване и управление на пощи » Детайли.
- Сайт билдър » Детайли » раздел Създаване и управление на пощи » Детайли.
- Бизнес имейл (cMailPro) » Управление » Настройки » Добавяне на имейл акаунт.
Създаване на имейл адрес (хостинг)
При услугите уеб хостинг и WordPress хостинг имейл адреси можете да създавате и през контролния панел cPanel. За по-голямо удобство обаче, същата функционалност е налична и в клиентския Ви профил.
1. Влезте в клиентския Ви профил
За да създадете нов имейл адрес към хостинг услугата, влезте в своя клиентски профил https://my.superhosting.bg.
2. Отворете панела с настройки на хостинг услугата
Хостинг акаунти » Настройки
3. Отворете панела с настройки на пощата
В раздел Пощи кликнете Настройки.
4. Кликнете на Добавяне на имейл акаунт
1) В полето Имейл попълнете име за пощенската кутия.
2) От падащото меню Домейн изберете домейн, към който ще се създаде имейл адреса. Ако в хостинг акаунта има само един домейн, той е избран по подразбиране.
Името на пощенската кутия заедно с домейна образуват пълния имейл адрес (адрес за електронна поща), например office@mysupersite.com
. Знакът „@“, който разделя името на пощата от домейна, се нарича маймунско а (или кльомба).
В името на имейла можете да използвате само латински букви, цифри, тирета и долни черти.
3) В раздел Парола попълнете желаната парола за достъп, в двете полета. Използвайте бутон Генерирай, за да генерирате сложна и силна парола.
Пазете паролата си и не я споделяйте с никого, за да предпазите имейла си от злонамерен достъп.
4) В Размер на пощенска кутия посочете размера на дисковата квота в мегабайти или гигабайти.
Ако желаете имейл акаунтът да има неограничено място, за квота изберете Без ограничение.
Дисковото пространство, заемано от пощенските кутии, е част от общото дисково пространство на хостинг плана.
5) Преди да създадете имейл акаунта може да маркирате опцията за Изпращане на имейл с настройките за конфигурация на мейл клиент, в който ще се съдържа информация за настройка на имейл програми и устройства.
Писмото ще получите на имейл адреса, който е заден като контактен в клиентския Ви профил.
Завършете с Продължи. Ще получите съобщение: Имейл акаунтът е създаден!
Можете да проверите пощата си през уебмейл или имейл клиент, вижте повече: Проверка и работа с електронната поща.
Управление на създадените имейл акаунти
От списъка с вече създадени имейл акаунти можете да управлявате основни техни настройки като промяна на парола, промяна на квота, спиране (деактивиране) и изтриване.
Вход в Webmail – Можете да влезете директно в уебмейл и да проверите пощата си през RoundCube.
Редакция
За да извършите промени по настройките на имейл акаунта, изберете бутон три точки и Редакция.
Можете да промените името, паролата и размера на пощенската кутия.
Деактивиране
Тази опция е за спиране на достъпа до имейл акаунта и получаването/изпращането на имейл съобщения от/до него. Можете да активирате имейл акаунта след това с опция Активиране.
Изтриване
Можете да изтриете имейл акаунта. Преди изтриването ще ви бъде поискано потвърждение.
Допълнителни настройки
За допълнителни специфични настройки на имейл акаунта като управление на филтри, създаване на автоматични отговори, имейл пренасочвания и други кликнете на Вход в cPanel в раздел Допълнителни настройки.
При кликване на линка в нов таб ще се зареди началната страница на контролния панел cPanel.
В раздел Имейл са събрани всички функционалности и настройки за имейл акаунтите.
Вижте още: 7+1 причини да си направите имейл с Ваш домейн | Blog