https://help.superhosting.bg/emails-management-client-profile.html
  • bg

Хостинг, Домейни, Виртуални сървъри (VPS), Managed VPS, SSL сертификати

Създаване и управление на пощи през клиентския профил

Kлиентски профил
пощи, имейл, мейл, мейл адрес, пощенска кутия, имейл адрес, emails, email

Пощенски кутии можете да създавате и управлявате директно през клиентския ви профил в superhosting.bg.

За да създадете нова пощенска кутия, влезте в своя клиентски профил и заредете Хостинг акаунти » Детайли за акаунта » Създаване и управление на пощи » Детайли.

Пощенски кутии (имейл акаунти) можете да създавате и през контролния панел cPanel.

Как да създам имейл акаунт (пощенска кутия) през cPanel? (видео)

Създаване на нов имейл акаунт (пощенска кутия)

За да създадете имейл акаунт, влезте в клиентския профил и достъпете Създаване и управление на пощи в Детайли за хостинг акаунта.

В полето Имейл попълнете име (1) за пощенската кутия. Това е текстът, който ще се изписва в началото на имейл адреса например office@mysupersite.com.

От падащото меню (2) изберете към кой домейн искате да добавите имейл адреса. Ако има само един домейн, той е избран по подразбиране.

В раздел Парола (3) попълнете желаната парола за достъп, в двете полета.

Използвайте бутон Генериране, за да генерирате сложна и силна парола.

В Квота (4) посочете размера на пощенската кутия. Дисковото пространство заемано от пощенските кутии е част от общото дисково пространство на хостинг акаунта.

Ако желаете имейл акаунтът да има неограничено място, за квота изберете "Неограничена".

Преди да създадете имейл акаунта можете да маркирате опцията за изпращане на имейл съобщение до контактния имейл адрес за услугите (5), в който ще се съдържат данни и информация за настройка на имейл клиентски програми и устройства.

Завършете със "Създаване на акаунт" и пощенската кутия ще бъде създадена. Ще получите съобщение: "Имейл акаунтът е създаден!".

Управление на създадени имейл акаунти

От списъка с вече създадени имейл акаунти можете да управлявате основни техни настройки като промяна на парола, промяна на квота, спиране и изтриване.

Когато в хостинг акаунта има добавени много домейни и/или създадени множество имейл акаунти, използвайте опцията за Търсене, за да откриете по-бързо и по-лесно даден имейл акаунт. За да върнете пълния списък с имейли, изтрийте съдържанието от полето за търсене и кликнете на иконката с лупа за търсене.

За всеки имейл акаунт можете да изпълнявате определени действия, да променяте основни настройки.

Парола (1) Можете да промените паролата за имейл акаунта.

Паролата за имейл акаунта можете да промените и през уебмейл, изберете (3) Webmail и от главното меню на уебмейл отворете Парола & Сигурност, и въведете нова парола (без изискване за въвеждане на предишната парола).

Квота (2) Можете да промените дисковата квота за имейл акаунта.

Конфигуриране на мейл клиент (3) При кликване на линка ще се зареди помощната статия за начините за проверка на имейл акаунт, след като е създаден.

Webmail (4) С кликване върху Webmail можете да влезете директно в уебмейл и да проверите пощата си през някой от уебмейл клиентите - Horde, RoundCube или SquirrellMail.

Спиране (5) Тази опция е за спиране на достъпа до имейл акаунта и получаването/изпращането на имейл съобщения от/до него. Можете да активирате имейл акаунта след това с опция Активиране.

Изтриване (6) Можете да изтриете имейл акаунта. Преди изтриването ще ви бъде поискано потвърждение.

За допълнителни специфични настройки на имейл акаунтите като управление на филтри, създаване на автоматични отговори, имейл пренасочвания и други кликнете на (7) Допълнителни настройки (cPanel). При кликване на линка, в нов таб ще се зареди началната страница на контролния панел cPanel.

500px270px
SuperHosting.BG

Коментари

avatar
  Абониране  
Уведоми ме при
Всички права запазени © 2005-2018 , www.superhosting.bg