Пощенски кутии към домейна на онлайн магазина можете да създавате и управлявате лесно през клиентския Ви профил в superhosting.bg.
Създаване на нов имейл акаунт (пощенска кутия)
За да създадете нова пощенска кутия, влезте в своя клиентски профил и заредете Shopiko » Детайли за магазина » Пощи » Настройки.
Кликнете на Добавяне на имейл акаунт.
В полето Имейл попълнете име (1) за пощенската кутия. Това е текстът, който ще се изписва в началото на имейл адреса например office@mysupersite.com.
От падащото меню (2) изберете към кой домейн искате да добавите имейл адреса. Ако има само един домейн, той е избран по подразбиране.
В раздел Парола (3) попълнете желаната парола за достъп, в двете полета.
Използвайте бутон Генерирай, за да генерирате сложна и силна парола.
В Размер на пощенска кутия (4) посочете размера на пощенската кутия. Дисковото пространство, заемано от пощенските кутии, е част от общото дисково пространство на онлайн магазина.
Маркирате опцията за изпращане на имейл с настройките за конфигурация на мейл клиент (5), ако искате да изпратите мейл, в който ще се съдържат данни и информация за настройка на имейл клиентски програми и устройства.
Завършете с Продължи и пощенската кутия ще бъде създадена. Ще получите съобщение: „Имейл акаунтът е създаден!“.
Управление на създадени имейл акаунти
От списъка с вече създадени имейл акаунти можете да управлявате основни техни настройки като промяна на парола, промяна на квота, спиране и изтриване.
- Вход в Webmail – С кликване върху Webmail можете да влезете директно в уебмейл и да проверите пощата си през RoundCube;
- Редакция – Можете да промените паролата и квотата за имейл акаунта;
- Деактивиране – Тази опция е за спиране на достъпа до имейл акаунта и получаването/изпращането на имейл съобщения от/до него. Можете да активирате имейл акаунта след това с опция Активиране;
- Изтриване – Можете да изтриете имейл акаунта. Преди изтриването ще Ви бъде поискано потвърждение.
За допълнителни специфични настройки на имейл акаунтите като управление на филтри, създаване на автоматични отговори, имейл пренасочвания и други кликнете на Вход в cPanel (раздел Допълнителни настройки под списъка с имейл акаунти). При кликване на линка, в нов таб ще се зареди началната страница на контролния панел cPanel.
Настройка на имейл клиент за получаване и изпращане на писма
Научете как да проверявате Вашия имейл навсякъде и по всяко време.
- Можете да го настроите на Вашия компютър посредством имейл клиент:
- Можете да го проверявате през уеб браузър. Вижте как в помощната статия.
- Можете да настроите пощата си и на мобилно устройство:
Настройка за използване на сигурна връзка с мейл сървъра
Важни данни за настройката на пощенските кутии са входящ и изходящ мейл сървър, пълният имейл адрес и неговата парола. Когато настройвате имейл клиентска програма, използвайте следните данни:
входящ/изходящ мейл сървър (сигурна връзка):
mmail01.superhosting.bg
или
mmail02.superhosting.bg
или
mail.mysupershop.com
mmail01 или mmail02 – името на мейл сървъра можете да видите след като достъпите панела за управление на мейл услугата от клиентския Ви профил – Shopiko » Детайли за магазина » Създаване и управление на пощи » Детайли – Допълнителни настройки (cPanel);
mysupershop.com – заменете с домейна на магазина; не се поддържат тестовите поддомейни от вида mytestshop.shopiko.bg;
портове за входящ/изходящ мейл сървър (сигурна връзка):
IMAP – 993
POP3 – 995
SMTP – 587 (или 465)