1. Начало
  2. Shopiko
  3. Как лесно да си създадем поща с името на онлайн магазина?

Как лесно да си създадем поща с името на онлайн магазина?

Пощенски кутии към домейна на онлайн магазина можете да създавате и управлявате лесно през клиентския Ви профил в superhosting.bg.

Създаване на нов имейл акаунт (пощенска кутия)

За да създадете нова пощенска кутия, влезте в своя клиентски профил и заредете Shopiko » Детайли за магазина » Пощи » Настройки.

Управление на пощи към онлайн магазина

Кликнете на Добавяне на имейл акаунт.

В полето Имейл попълнете име (1) за пощенската кутия. Това е текстът, който ще се изписва в началото на имейл адреса например office@mysupersite.com.

създаване на поща

От падащото меню (2) изберете към кой домейн искате да добавите имейл адреса. Ако има само един домейн, той е избран по подразбиране.

В раздел Парола (3) попълнете желаната парола за достъп, в двете полета.

Използвайте бутон Генерирай, за да генерирате сложна и силна парола.

В Размер на пощенска кутия (4) посочете размера на пощенската кутия. Дисковото пространство, заемано от пощенските кутии, е част от общото дисково пространство на онлайн магазина.

Маркирате опцията за изпращане на имейл с настройките за конфигурация на мейл клиент (5), ако искате да изпратите мейл, в който ще се съдържат данни и информация за настройка на имейл клиентски програми и устройства.

Завършете с Продължи и пощенската кутия ще бъде създадена. Ще получите съобщение: „Имейл акаунтът е създаден!“.

Управление на създадени имейл акаунти

От списъка с вече създадени имейл акаунти можете да управлявате основни техни настройки като промяна на парола, промяна на квота, спиране и изтриване.

Опции за управление на пощите
  • Вход в Webmail – С кликване върху Webmail можете да влезете директно в уебмейл и да проверите пощата си през RoundCube;
  • Редакция – Можете да промените паролата и квотата за имейл акаунта;
  • Деактивиране – Тази опция е за спиране на достъпа до имейл акаунта и получаването/изпращането на имейл съобщения от/до него. Можете да активирате имейл акаунта след това с опция Активиране;
  • Изтриване – Можете да изтриете имейл акаунта. Преди изтриването ще Ви бъде поискано потвърждение.

За допълнителни специфични настройки на имейл акаунтите като управление на филтри, създаване на автоматични отговори, имейл пренасочвания и други кликнете на Вход в cPanel (раздел Допълнителни настройки под списъка с имейл акаунти). При кликване на линка, в нов таб ще се зареди началната страница на контролния панел cPanel.

Настройка на имейл клиент за получаване и изпращане на писма

Научете как да проверявате Вашия имейл навсякъде и по всяко време.

Настройка за използване на сигурна връзка с мейл сървъра

Важни данни за настройката на пощенските кутии са входящ и изходящ мейл сървър, пълният имейл адрес и неговата парола. Когато настройвате имейл клиентска програма, използвайте следните данни:

входящ/изходящ мейл сървър (сигурна връзка):

mmail01.superhosting.bg

или

mmail02.superhosting.bg

или

mail.mysupershop.com

mmail01 или mmail02 – името на мейл сървъра можете да видите след като достъпите панела за управление на мейл услугата от клиентския Ви профил – Shopiko » Детайли за магазина » Създаване и управление на пощи » Детайли – Допълнителни настройки (cPanel);

mysupershop.com – заменете с домейна на магазина; не се поддържат тестовите поддомейни от вида mytestshop.shopiko.bg;

портове за входящ/изходящ мейл сървър (сигурна връзка):

IMAP – 993

POP3 – 995

SMTP – 587 (или 465)

Обновена: 24.07.2024
Беше ли Ви полезна тази статия?

Вижте още