За да напишете ново писмо, след като сте влезли в уебмейл клиента, трябва да изберете „New Message“.
1. Send – Изпращане на писмото.
2. Check Spelling – Проверка на правописа (не се поддържа за български език).
3. Save as Draft – Запазва писмото в папка „Drafts/Чернови“.
4. От: – Изпращач на писмото. За да създадете допълнителна Идентичност, влезте в Поща -> Preferences -> Поща -> Personal Information/Персонална информация.
5. До: – Имейл адреса, до който ще бъде изпратено съобщението.
6. Add Cc и Add Bcc – Имейл адрес, до който ще се изпрати копие на писмото и имейл адрес, до който ще се изпрати скрито копие на писмото.
7. Тема: – Въвежда се тема за писмото.
8. Add Attachment – Добавяне на файл към писмото. За да се изпрати успешно писмото, прикрепеният файл е необходимо да не е над ~7MB. Също така е препоръчително файловете да са архивирани, преди да се прикачат към писмото. Има голяма вероятност ако прикачените файлове са с разширение .exe, .doc, .xls, .eml или друго да не се получат успешно.
9. HTML composition – Може да превключите в режим на редактиране с допълнителни функционалности, като например настройки за текста – шрифт, размер, удебеляване, цвят и други.
10. Save in Sent – Ако желаете да се запази копие на писмото в папката „Sent/Изходяща кутия“ е необходимо опцията да е маркирана.
11. Приоритет: – Приоритет на писмото.
12. Други Опции -> Read Receipt – Изисквате потвърждение, че писмото е прочетено/получено.